سرمربی تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: تبلیغات کافی برای حضور تماشاگران خانم در لیگ فوتسال صورت نمی‌گیرد و خیلی از تماشاگران حتی از زمان بازی‌ها خبر ندارند.

شریف: تبلیغات برای حضور تماشاگران در بانوان کم است/ زنگ خطر تیم ملی به صدا درآمده

فاطمه شریف سرمربی تیم فوتسال هیئت خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: لیگ برتر در فصل جاری به هیچ وجه قابل قیاس با سال‌های گذشته نیست.

همه تیم‌ها به نوعی مدعی صعود به مرحله پلی آف هستند و ما شاهد بازی‌های پایاپایی در این دوره از رقابت‌ها هستیم. طبق برنامه در این هفته به مصاف دریژنو فرخشهر خواهیم رفت. این تیم سال گذشته اولین حضور خود را در لیگ برتر تجربه می‌کرد و ضعف‌هایی داشت که در این فصل با جذب بازیکنان جدید آن‌ها را جبرن کرده است.

او تصریح کرد: شاید تیم فرخشهر تا اینجای کار نتوانسته باشد امتیازی کسب کند، اما خیلی از تیم‌های لیگ برتری را تاحد قابل ملاحظه‌ای آزار داده است به طوری که دیدیم در بازی مقابل نامی نو نتیجه را با امتیاز چهار بر پنج واگذار کرد و در بازی مقابل رهیاب تهران در نیمه اول جلو بود به همین خاطر به بازیکنانم گفتم که بازی سختی را پیش رو خواهیم داشت.

هر خانمی فقط یکبار به لیگ بیاید برای دفعات بعد مشتاق می‌شود

شریف افزود: متاسفانه جنبه‌های تبلیغاتی در بانوان تاحدیقابل ملاحظه‌ای ضعیف است و افراد زیادی در جامعه ما هستند که هیچ جوره از روز و ساعت مسابقات بانوان آگاهی ندارند. بانوان باید با آمدن به سالن‌ها شور و استقبالشان را نشان دهند، اما متسفانه در یکسری از شهر‌ها می‌بینیم که سالن خالی از تماشاگر است یا در حدود ۵۰ نفر شرکت کردند.


بیشتر بخوانید: پاکدل: بانوان ملی پوش از حضور در لیگ برتر دل‌سرد شده‌اند


سرمربی تیم هیئت خراسان رضوی در ادامه گفت: من مطمئن هستم که هر خانمی اگر یک بار پایش را در سالن مسابقات بگذارد برای بار‌های بعد نیز علاقه مند می‌شود که بیاید و حتی این موضوع را دیدم که آشنایان و دوستان خود من که فوتبالی هم نیستند وقتی یک بار برای تماشای بازی به محل مسابقه آمدند به قدری لذت بردند که از هفته‌های آتی خودشان پیگیر ساعت و روز رقابت‌ها شدند. ما بانوان باید خودمان هوای یکدیگر را داشته باشیم.

شریف تصریح کرد: نظم و برنامه ریزی مسابقات تا اینجای کار به خوبی پیش رفته است و هر هفته جمعه راس ساعت ۱۱ رقابت‌ها برگزار شده است. از نقاط مثبت لیگ امسال پنج توبی بود که سازمان لیگ به تمام تیم‌ها داد تا مسابقاتشان را با آن برگزار کنند و دیگر مثل سال گذشته شاهد این نبودیم که در مسابقات رسمی از توپ‌های نامناسبی استفاده شود.

استعداد‌های خوبی در لیگ امسال داریم

او افزود: شاهد حضور استعداد‌های خوبی در لیگ امسال هستیم. در ترکیب چهار یا پنج تیم بازیکنان ملی پوشان حضور دارند، اما بقیه تیم‌ها هم نتایج خوبی کسب نمودند و این نشان می‌دهد استعداد‌های زیادی در ورزش این کشور حضور دارند. ۶ هفته از شروع لیگ گذشته، اما متاسفانه سوال‌های زیادی وجود دارد که چرا اعضای کادر فنی برای تماشای مسابقات در سالن حاضر نمی‌شوند؟ آیا تیم ملی با کادری که به تورنمنت روسیه رفت به کارش ادامه می‌دهد؟ در بخش آقایان هر هفته اعضای کادر فنی نظاره گر یک بازی در سالن هستند، اما متاسفانه در بخش بانوان هنوز شاهد هیچ اتفاقاتی نبوده ایم. برای تیمی که قهرمان آسیاست و مدعی است تا برای سومین بار به این عنوان برسد این اتفاق می‌تواند زنگ خطری باشد. بازیکنان جوان نیاز به حمایت کادر فنی تیم ملی دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار