بازیکن کمکی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: حریفمان شوت‌های میدرنج زیادی به حدادی می‌داد. حامد بیشتر این پرتاب‌ها را گل می‌کند، اما امروز روزش نبود.

نیکخواه بهرامی: امروز خوب نبودیم / حدادی ۲۵ اقدام به شوت داشتبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، صمد نیکخواه بهرامی کاپیتانی تیم ملی بسکتبال کشورمان و بازیکن کمکی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان پس از بازی دوم تیمش در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا که با برد خفیف آبادانی‌ها همراه شد به سایت فیبا  دلیل بازی نه چندان خوب تیمش مخصوصا در کوارتر آخر برابر نماینده چین تایپه را نوع دفاع این تیم و امکان شوت‌هایی که به حدادی می‌دادند عنوان کرد.  

او افزود: امروز واقعا خوب نبودیم، چون حریفمان شوت‌های میدرنج زیادی به حدادی می‌داد. حامد بیشتر این پرتاب‌ها را گل می‌کند، اما امروز روزش نبود.

نیکخواه ادامه داد: این پرتاب‌ها گل نمی‌شد و به همین دلیل نماینده چین تایپه فاصله اش را با ما کم کرد. حدادی امروز ۲۵ اقدام به شوت داشت، او هیچوقت ۲۵ شوت در یک بازی نمی‌زند!

تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان پیش از این بازی هم المحرق بحرین را برده بود و فردا باید در سومین و آخرین دیدارش در دور گروهی از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران به مصاف تیم‌های تک تایلند، تنها نماینده میزبان در این رقابت‌ها برود.  


بیشتر بخوانید: 

تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان ۶۸ - فوبون برِیوز چین تایپه ۶۶ / پیروزی خفیف شاگردان سامری در دومین گام

پالایش نفت آبادان ۸۵ - المحرق بحرین ۶۴ / پیروزی دلچسب نماینده ایران در بازی افتتاحیه

حدادی بهترین بازیکن پالایش نفت آبادان برابر فوبون بریوز چین تایپه شد


انتهای پیام/ 

اظهارات نیکخواه بهرامی درباره شرایط پالایش نفت آبادان در بازی امروز 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار