فردا «یکشنبه» آخرین مهلت اعلام آمادگی تیم‌های بسکتبال برای حضور در رقابت‌های سوپر لیگ است.

احتمال برگزاری رقابت های لیگ برتر بسکتبال با 8 تیمبه گزارش  خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، طبق اعلام پیام سیفی زاده مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر بسکتبال فردا (یکشنبه) آخرین مهلت اعلام آمادگی تیم‌های مختلف بسکتبال برای حضور در رقابت‌های سوپر لیگ است.  احتمال دارد رقابت‌های امسال با ۸ تیم برگزار شود، اما هنوز فرصت آن وجود دارد تا تیم‌های دیگری برای این رقابت‌ها اعلام آمادگی کنند. تاکنون تیم‌های بسکتبال نماینده آذر شهر، رعد پدافند هوایی دزفول، شهرداری گرگان، شهرداری بندر عباس و نیروی زمینی برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کردند و بر اساس اعلام مسئول مسابقات هم قرار است تیم‌های پالایش نفت آبادان، پتروشیمی، مس کرمان وشیمیدر هم مدارک لازم را ارئه دهند.  

بدین ترتیب تنها ۵ تیم تاکنون اعلام آمادگی داشته اند و قرار است ۴ تیم دیگر هم مدارک لازم را ارائه دهند. با این شرایط باید انتظار داشت که رقابت‌های لیگ امسال با حضور ۹ تیم برگزار شود مگر آن که تیم دیگری هم برای این رقابت‌ها اعلام آمادگی کند.  

مسئول مسابقات درباره مبلغ ورودی هم گفت: تاکنون مبلغی گرفته نشده و پس از آن که تعداد تیم‌ها برای رقابت‌های لیگ مشخص شد جلسه‌ای برگزار می‌شود و در آن زمان واریز مبلغ‌های ورودی اعلام می‌شود.  


بیشتر بخوانید:

آخرین زمان اعلام آمادگی تیم‌های لیگ برتری بسکتبال مشخص شد

برترین‌های سوپر لیگ بسکتبال ایران از نگاه آسیابسکت

تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان یک‌ قدم به جام نزدیک‌شد


انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از بسکتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار