تیم‌های بسکتبال تورنتو رپتورز و گلدن استیت در فینال پنجم لیگ برتر بسکتبال حرفه‌ای آمریکا (NBA) به مصاف یکدیگر رفتند.

گلدن استیت ۱۰۶ - تورنتو ۱۰۵ / جام از دست کانادایی‌ها لیز خوردبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های بسکتبال تورنتو رپتورز و گلدن استیت امروز در پنجمین فینال رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال حرفه‌ای آمریکا (NBA) به مصاف یکدیگر رفتند تا تکلیف این رقابت‌ها مشخص شود.

تورنتو که در ۴ بازی گذشته فینال برنده ۳ بازی شده بود و تنها در یک بازی شکست خورده بود شانس آن را داشت تا با برد در این بازی قهرمانی اش در این رقابت‌ها را قطعی کند. هواداران زیادی از دو روز گذشته برای تماشای این دیدار مقابل محل برگزاری آن حاضر شده بودند و بسیاری آماده بودند تا برای نخستین بار شاهد بالا رفتن جام برای یک تیم غیر آمریکایی باشند.

بازی دو تیم در ابتدا پایاپای دنبال شد، اما این گلدن استیت بود که با نتیجه ۳۴ - ۲۸ در کوارتر نخست به پیروزی رسید. دو تیم در کوارتر دوم و سوم به ترتیب در امتیاز ۲۸ - ۲۸ و ۲۲ - ۲۲ به تساوی رسیدند. رپتورز حتی در کوارتر چهارم هم بهتر از حریفش ظاهر شد و با نتیجه ۲۷ - ۲۲ به پیروزی رسید، اما این نتیجه برای پیروزی در این بازی کافی نبود تا تیم بسکتبال گلدن استیت به لطف تنها یک امتیاز و با نتیجه ۱۰۶ - ۱۰۵ در این بازی به پیروزی برسد و امید هایش زنده بماند.

تیم بسکتبال گلدن استیت با این نتیجه کار را ۳ - ۲ کرد و برای قهرمانی در این رقابت‌ها امیدوار ماند. آن‌ها در صورتی که در بازی روز جمعه به پیروزی برسند نتیجه فینال ۳- ۳ مساوی می‌شود و تکلیف قهرمان در بازی هفتم مشخص می‌شود، اما در صورتی که تورنتو برنده بازی باشد این تیم جام را بالای سر می‌برد.

لئونارد بازهم در این بازی برای رپتورز ۴۱ دقیقه بازی کرد و ۲۶ امتیاز به دست آورد تا امتیاز آور‌ترین بازیکن تیمش باشد. کری هم در گلدن استیت ۴۱ دقیقه بازی کرد و ۳۱ امتیاز کسب کرد تا امتیاز آور‌ترین بازیکن این تیم و این دیدار باشد.

فینال ششم دو تیم بامداد جمعه به وقت تهران برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید:

تورنتو ۱۰۵ - گلدن استیت ۹۲/ نماینده کانادا به جام نزدیک شد

پیروزی میزبان در نخستین دیدار نهایی

تورنتو برای اولین بار فینالیست شد/ قهرمانی کنفرانس شرق در خارج از خاک آمریکا

دومین پیروزی تورنتو مقابل گلدن استیت در NBA


انتهای پیام/

نتایج فینال پنجم NBA

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار