مسئول برگزاری مسابقات و کمیته داوران فدراسیون بسکتبال گفت: یکی از ضعیف‌ترین قضاوت‌های لیگ برتر را در بازی فینال روز گذشته شاهد بودیم.

آبکاریان: قضاوت دیدار دوم فینال ضعیف بود

ورژ آبکاریان مسئول برگزاری مسابقات و داوران فدراسیون بسکتبال در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره قضاوت‌های انجام شده در ۲ بازی نخست فینال لیگ برتر بسکتبال که به میزبانی گرگان برگزار شد بیان داشت: بازی نخست قضاوت خوبی را شاهد بودیم، اما در بازی روز گذشته این طور نبود و یکی از ضعیف‌ترین قضاوت‌های این لیگ را دیدیم. بازی دیروز از زمانی که آغاز شد اعتراض‌ها را به همراه داشت.

او افزود: به هر صورت بازی فینال جز بازی‌های خاص است و تیم‌ها می‌خواهند بهترین نتیجه ممکن را کسب کنند و به همین دلیل حساسیت این بازی‌ها بالا است.

مسئول مسابقات افزود: داورانی که در بازی روز گذشته قضاوت کردند در هفته‌های مختلف لیگ برتر حضور داشتند، اما روز گذشته نمایش خوبی نداشتند و اشتباهاتی را داشتند. به هر صورت تمرکز وجود نداشت و همان طور که ممکن است برای یک تیم یا بازیکن آن روز، روز بازی نباشد می‌تواند برای داور هم همین طور باشد.

آبکاریان در پاسخ به این سوال که آیا این بازی با حواشی خاصی هم رو به رو بود یا خیر بیان داشت: خوشبختانه مشکل و مسئله خاصی نبود و اتفاقی هم نیفتاد.


بیشتر بخوانید:

برتری شهرداری گرگان مقابل پالایش نفت آبادان

دیدار رده بندی لیگ برتر بسکتبال لغو شد

شکست پتروشیمی در دیدار چهارم / پالایش نفت آبادان فینالیست شد

شهرداری گرگان فینالیست شد


انتهای پیام/ 

اظهارات آبکاریان درباره فینال لیگ برتر بسکتبال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار