به منظور حفظ محیط زیست، تحقق دانشگاه سبز و ارتقای فرهنگ تفکیک زباله از مبدأ، سطل های تفکیک زباله در اماکن دانشگاه بیرجند نصب شد.

 فرزین دبیر شورای راهبری مدیریت سبز دانشگاه بیرجند در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: به منظور ارتقای فرهنگ تفکیک زباله، حفظ محیط زیست و حرکت در مسیر سیاست‌های ابلاغی دانشگاه سبز سطل‌های تفکیک زباله در اماکن دانشگاه بیرجند نصب شد.

او  با اشاره به نصب سطل‌های تفکیک زباله در دانشکده‌ها، اماکن اداری، غذاخوری‌ها و مکان‌های عمومی افزود: تعداد ۱۶۰ سطل تفکیک زباله بدین منظور خریداری شد.

 فرزین اظهارکرد: این سطل‌ها برای ساماندهی و جمع‌آوری زباله‌های قابل بازیافت شامل کاغذ، شیشه، فلز و پلاستیک در چهار رنگ متفاوت در محیط دانشگاه نصب شده است.

دبیر شورای راهبری مدیریت سبز دانشگاه همچنین با بیان اینکه نصب این سطل‌ها به منظور استفاده بهینه از مواد دور ریختنی و داشتن دانشگاهی بدون آلودگی‌های زیست محیطی انجام شده است،ادامه داد: برای معرفی و مشخص نمودن این سطل‌ها استیکر‌های مخصوصی به دو زبان فارسی و انگیسی پس از طراحی و چاپ برروی سطل‌های بازیافت نصب گردید.

هدف از این اقدام آگاه‌سازی عمومی و ارتقاء دانش زیست محیطی و سعی در جلب توجه و حساسیت دانشگاهیان و ارباب رجوع نسبت به موضوع تفکیک زباله از مبدا بوده است.

انتهای پیام / ط ا

نصب ۱۶۰ سطل تفکیک زباله در دانشگاه بیرجند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.