نهمین کنگره بین المللی امام سجاد (ع) در هرمزگان با قرائت پیام آیت الله صافی گلپایگانی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،نهمین کنگره بین المللی امام سجاد (ع) در هرمزگان با قرائت پیام آیت الله صافی گلپایگانی آغاز شد.

در متن این پیام آمده  است:یکی از معجرات امام سجاد(ع)  کتاب گرانسنگ و بینظیر صحیفه سجادیه است. کتابی که عقول بشریت ۱۴ قرن است در درک و فهم واقعی آن عاجز و ناتوان مانده است. کتابی که مشهون از مطالب توحیدی و حقایق معرفتی و موضاعات اخلاقی و مکارم عالی انسانیست و راه سخن گفتن با خالق جهان و اظهار بندگی و خشوع در درگاه ربوبی را به انسان ها نشان می دهد.

در بخش دیگر  آمده:  از خداوند متعال می خواهیم که مارا نسبت به معارف نورانی آن حضرت و این گنج بزرگ آسمانی آشنا کند تا بتوانیم اندکی از آموزه های آن را در زندگی و جامعه امروز خود سرمشق و الگو قرار دهیم.

حجت الاسلام لبخندان دبیر علمی نهمین کنگره بین المللی امام سجاد (ع) گفت: شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین سخنران ویژه است.

او افزود:مراسم امسال مهمانانی از کشور‌های کویت، الجزایر، لبنان و عراق، بحرین، نیجریه و میانمار و برخی کشور‌های اروپایی و شخصیت‌های برجسته علمی و فرهنگی کشور حضور دارند.

دبیر علمی نهمین کنگره بین المللی امام سجاد (ع) گفت: امروز به صورت همزمان  این کنگره بین المللی در ۳۰ کشور جهان در حال برگزاری است.

حجت الاسلام لبخندان افزود: امروز با رونمایی از ۷ کتاب تعداد کتاب های چاپ شده در موسسه سجادیه به ۲۰ کتاب می رسد.

نهمین دوره کنگره ظهر پنج شنبه چهارم مهر با برگزاری پنل‌های تخصصی و علمی پایان می‌یابد.

انتهای پیام/ز

برگزاری نهمین کنگره بین المللی امام سجاد (ع)

برچسب ها: ائمه اطهار ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.