سردار علی ملک شاهکویی با بیان اینکه ایران با احدی بر سر امنیت کشور شوخی ندارد گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سردار علی ملک شاهکویی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان در گردهمایی بزرگ بسیجیان شاهرود در مسجدالنبی (ص) دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان گفت: ملت ایران با مقاومت، ایستادگی و ولایتمداری خود جنگ تحمیلی را به فرصت تبدیل کردند و ایستادند و نتیجه آن شکستی مفتضحانه برای ابرقدرت‌های جهان و اقتدار و پیروزی مقتدرانه برای انقلاب و نظام بود.

او افزود: رزمندگان جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس با دستانی خالی در یک‌طرف میدان تنها متکی به نیروی لایزال الهی بودند و در طرف دیگر رژیم بعث عراق به پشتوانه ابرقدرت‌های جهان و مسلح به امکانات و تجهیزات قدرتمند نظامی بود و در آن شرایط اتحاد و همبستگی ملی به رهبری امام خمینی (ره) آن‌چنان شکل گرفت که دنیا را به تعجب واداشت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان به تحولات اخیر در منطقه و جهان اشاره کرد و اظهار داشت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و مستقل‌ترین کشور در دنیا در عرصه‌های مختلف علمی، نظامی و ... محسوب می‌شود.

سردار ملک گفت: موارد بی‌شماری را می‌توان برشمرد که از مهم‌ترین نشانه‌های اقتدار و صلابت ایران در عرصه دفاعی است و از جمله آن‌ها را می‌توان انهدام پهپاد فوق پیشرفته آمریکا در خلیج‌فارس عنوان کرد.

تمدن اسلامی به قدرتی شکست‌ناپذیر مبدل شده است

او تصریح کرد: امروز تمدن اسلامی به قدرتی شکست‌ناپذیر مبدل شده است و اسباب سرنگونی تمدن‌های زورگو، غاصب و ظالم غرب را فراهم کرده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان اظهار داشت: سرنگونی پهپاد آمریکایی و زمین‌گیر شدن نفت‌کش انگلستان از دیگر اسناد متقن و مبرهن اقتدار ایران درزمینهٔ دفاعی به شمار می‌رود.

سردار ملک بیان داشت: اقتدار ایران به برکت ولایت‌فقیه، ملت همیشه در صحنه و پایبندی به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی به‌دست‌آمده است و باید به دشمنان این نظام گفت ایران با احدی بر سر امنیت کشورمان شوخی نداریم.

انتهای پیام / ر

برچسب ها: سپاه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.