معاون فرهنگی و عملیات‌روانی نیروی زمینی سپاه گفت: هشت سال جنگ تحمیلی سبب استحکام وحدت، اخوت و برادری، انسجام ملی و دفاع آگاهانه در مقابل تهدیدات و توطئه‌های کور دشمنان در کشور شد.

دفاع مقدس سبب استحکام وحدت، اخوت و برادری در کشور شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سردار مسعود عبدالله پور معاون فرهنگی و عملیات‌روانی نیروی زمینی سپاه  در نشست هم‌اندیشی سران قبائل و طوایف خاش اظهار داشت: دستاورد مهم دفاع مقدس بصیرت افزایی، ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری، اطاعت از رهبری و حضور آگاهانه در صحنه‌های نظام است.

او افزود: دفاع مقدس گنجینه‌ای ارزشمند از عزت و غرور ملی ایرانیان غیرتمند بوده که در آن همه‌ی اقشار، اقوام و مذاهب نقش‌آفرینی کرده‌اند.

معاون فرهنگی و عملیات روانی نیروی زمینی سپاه ادامه داد: فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت عاملی مهم برای تقویت روحیه مقاومت و پایمردی، شجاعت و مقابله با هرگونه تهدید دشمنان بوده که در دوران دفاع مقدس برجستگی‌های این فرهنگ متعالی را دیده‌ایم.
وی اظهار داشت: راه و مسیر شهیدان و دفاع جانانه از ارزش‌ها، مرز‌های ایران اسلامی و اسلام همچنان با قوت تداوم دارد.

مولوی محمدعلی شهنوازی امام جمعه اهل سنت خاش نیز گفت: دفاع مقدس عرصه‌ای مهم برای مقابله با تهاجم دشمنان شرقی و غربی بود و همه‌ی مردم دنیا باید بدانند که برای حفظ اسلام و کشور ایثار، گذشت، فداکاری و جانفشانی معنا پیدا می‌کند.

نشست هم‌اندیشی سران طوایف حوزه قرارگاه شهید میرحسینی با حضور معاون فرهنگی و عملیات روانی نیروی زمینی سپاه و معاون فرهنگی و عملیات روانی قرارگاه منطقه‌ای سپاه قدس، فرمانده سپاه خاش، امام جمعه اهل سنت، سران و بزرگان طوایف در روستای علی آباد تفتان این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/ع

دفاع مقدس گنجینه‌ای ارزشمند از عزت و غرور ملی ایرانیان

برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار