انتشار اطلاعات جدید Reno Ace توسط اوپو + تصویر

شرکت اوپو پیش از رونمایی Reno Ace، اطلاعات این گوشی را در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرد.

انتشار اطلاعات جدید Reno Ace توسط اوپو +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اوپو یکی از شرکت‌های چینی است که توانسته طرفداران نسبتا زیادی برای خود جذب کند. همان طور که می‌دانید شرکت‌های چینی پیش از معروف شدن گوشی‌های ارزان‌قیمت با کیفیت مناسب و قابلیت‌های قابل توجه تولید می‌کنند؛ در واقع این استراتژی مخصوص شرکت‌های نوپای چینی است. هوآوی نیز در ابتدا این کار را انجام داد و پس از معروف شدن این روند را تغییر داد و اکنون گوشی‌های گران‌قیمتی از این شرکت در بازار وجود دارد.

حالا شرکت اوپو در حال آماده سازی برای رونمایی از جدیدترین گوشی خود است. این دستگاه هوشمند جدید می‌تواند برای طرفداران سازنده آن گوشی جذابی باشد. این شرکت اخیرا طراحی و مشخصات کلیدی گوشی جدید خود را فاش کرده است. این دستگاه جدید که Reno Ace نام دارد قرار است در روز دهم ماه اکتبر به نمایش عموم برسد.

پوستر منتشر شده از Reno Ace و اطلاعات فاش شده

شرکت سازنده Reno Ace به تازگی در شبکه اجتماعی Weibo پوستر‌ی از این گوشی منتشر کرده است که اطلاعات تازه‌ای از این دستگاه به ما منتقل می‌کند. از مشخصات فاش شده توسط این پوستر‌های تبلیغاتی می‌توان به صفحه نمایش دارای ناچ این گوشی اشاره کرد که دارای نرخ تجدید ۹۰ هرتزی است. همچنین در پشت این گوشی یک دوربین چهارگانه دیده می‌شود که سنسور اصلی آن ۴۸ مگاپیکسلی است.

از آن‌جایی که در پنل پشتی Reno Ace اثری از حسگر اثر انگشت نیست، به نظر می‌رسد این سنسور در زیر صفحه نمایش قرار گرفته باشد. در ادامه این پوستر منتشر شده از گوشی آینده اوپو در Weibo را مشاهده می‌کنید:

انتشار اطلاعات جدید Reno Ace توسط اوپو +تصویر

پوستر منتشر شده از این گوشی همچنین تائید می‌کند که Reno Ace در دو رنگ عرضه خواهد شد. علاوه بر این در پایین این گوشی یک درگاه USB-C وجود دارد که به وسیله یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری همراهی می‌شود. از دیگر مشخصات منتشر شده از این گوشی می‌توان به پردازنده Snapdragon 855+ SoC و شارژ سریع ۶۵ واتی اشاره کرد. ما انتظار داریم اطلاعات بیشتری Reno Ace در چند روز آینده منتشر شود.

انتهای پیام/

پوستر جدید منتشر شده از Reno Ace در Weibo

برچسب ها: فناوری ، اوپو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار