حسین نهرودی گفت: با شرایط کنونی کسب سهمیه المپیک نشدنی است و برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ باید شرایط بوکسور‌ها تغییر کند.

حسین نهرودی عضو هیئت رئیسه فدراسیون بوکس کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کسب سهمیه المیپک توکیو بیان کرد: پیش بینی برای کسب سهمیه المپیک دشوار است و بستگی به وضعیت بوکسور های ایرانی دارد اگر بوکسور‌ها به این شکل بخواهند در رقایت‌های کسب سهمیه شرکت کنند نمی‌توانند سهمیه المپیک را کسب کنند، اما اگر مسابقات و وضعیت آمادگی تغییر کند می‌توان ۲ یا ۳ سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کرد.


بیشتر بخوانید: نماینده بوکس ایران به یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی جهان صعود کرد


او درباره عملکرد تیم ملی بوکس در رقابت های قهرمانی جهان روسیه عنوان کرد: تیم ملی پیش از این با احدی سرمربی سابق تیم ملی تمرین می‌کرد، اما حدود ۳ ماهاست که تیم ملی با یک تیم کار بلد یعنی علیرضا استکی تمرین می کند. این تغییر مربی تیم ملی بر روی عملکرد بازیکنان تاثیر گذاشته است. در گذشته اردو‌های تدارکاتی تیم ملی خوب بوده است، اما تیم ملی برای رقابت‌های قهرمانی جهان روسیه بدون یک بازی تدارکاتی راهی مسابقات شد. وقتی با این دید به عملکرد تیم ملی نگاه کنید عملکرد آن ها خوب است.

داوران به داشتن کرسی بوکسور ها اهمیت می دهند

نهروردی افرود: در مجموع انتظار جامعه بوکس از ملی پوشان کسب مدال در عرصه‌های بین المللی است که البته رقابت‌های قهرمانی جهان از نظر کسب سهمیه اهمیت نداشته است. در این مدت که تیم ملی تا رقابت‌های کسب سهمیه فرصت دارد باید تمرینات خوبی را پشت سر بگذارد و در  اردو‌های تدارکاتی خوبی شرکت کند تا بتواند  سهمیه المپیک کسب کند.


بیشتر بخوانید: رئیس فدراسیون بوکس بازداشت شد + سند


او درباره ناداوری ها علیه تیمملی بوکس در رقابت های قهرمانی آسیا گفت: در گذشته اصلا امکان هیچگونه اعترضی وجود نداشت و من خودم این موضوع را در گذشته تجربه کردم برای مثال علی مظاهری بوکسور ارزنده کشورمان در طی ۳۷ ثانیه ۳ اخطار گرفت که اعتراضی وجود وارد نبود. اخیرا مقرر شده است که به بعضی از اعتراضات رسیدگی شود  تا حق به حقدار برسد. در بازی ۶۳ کیلوگرم تیم ملی اعتراض کرد که قایده ای نداشت. همچنین برای هر اعتراض ۱۰۰۰ دلار دریافت می‌شود که از تیم  ایران این مبلغ گرفته نشده است. هنوز هم اعتراض بر اساس قوانین جا نیافتاده است. همچنین بوکسور‌هایی که از کلاس برتری برخوردارند و صاحب کرسی در آسیا و جهان هستند داور‌های نگاه ویژه ای به آن‌ها دارد. امیدوارم هر چه زود‌تر هم در آسیا و هم در جهان کرسی  صاحب کرسی شویم  تا برای کشورمان ایجاد قدرت کند و داوران  بداند که بوکسور صاحب دارد.


بیشتر بخوانید: از شنیدن خبر پناهندگی‌ام خندیدم/ یک ریال هم از حساب فدراسیون با خودم نبُردم


انتهای پیام/

آخرین اخبار از بوکس ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار