رییس حوزه هنری خراسان شمالی گفت: ۵۶۰ اثر به دبیرخانه جشنواره کارتون و کاریکاتور جوان ایرانی رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،وحید نمازی رییس حوزه هنری خراسان شمالی با اشاره به اتمام مهلت ارسال آثار به دهمین جشنواره کارتون و کاریکاتور «جوان ایرانی» از شرکت ۵۶۰ اثر از هنرمندان سراسر کشور در این جشنواره خبر داد و گفت: این آثار با حضور پنج داور ملی و سه کمک داور بررسی و ارزیابی شد.

نمازی با بیان اینکه ۱۶۰ هنرمند آثار خود را به این جشنواره ارسال کرده اند افزود: ۱۰ نفر از این تعداد هنرمندان خراسان شمالی است و از مجموع ۵۶۰ اثر رسیده، ۴۰۳ اثر در بخش کارتون و ۱۶۰ اثر در بخش کاریکاتور است.

دبیر اجرایی دهمین جشنواره کارتون و کاریکاتور «جوان ایرانی»، داوران این جشنواره را «علی پاک‌نهاد»، «جلال پیرمرزآباد»، «محمود ضیایی»، «حمیدرضا مسیبی» و «عباس ناصری» معرفی کرد و افزود: «حسین طاهرپرستار»، «سالار عشرت‌خواه» و «نینا طافی» نیز به عنوان کمک داور، پنج داور ملی این رویداد را همراهی می‌کنند.

نمازی با بیان اینکه نشست داوری این جشنواره در تهران برگزار شده است، گفت: دهمین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور با محوریت جوان ایرانی و نقش او در مدیریت و اقتصاد کشور نیمه نخست آبان ماه سال جاری در بجنورد برگزار می‌شود.

همچنین موضوع بخش کاریکاتور نیز چهره استاد بهمن عبدی کارتونیست و کاریکاتوریست پیشکسوت است.

انتهای پیام/ ر

۵۶۰ اثر به دبیرخانه جشنواره کارتون و کاریکاتور جوان ایرانی رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.