سخنگوی دولت انگلیس اعلام کرد نخست‌وزیر این کشور و رئیس شورای اروپا در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل درباره برکسیت و ایرلند گفت‌وگو کردند.

گفت‌وگوی جانسون و توسک درباره برکسیتبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رویترز، سخنگوی دولت انگلیس اعلام کرد بوریس جانسون، نخست‌وزیر این کشور و دونالد توسک، رئیس شورای اروپا در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل درباره یافتن جایگزینی برای ترتیبات پشتیبان در خصوص ایرلند گفت‌وگو کردند.

سخنگوی دولت انگلیس گفت جانسون به رئیس شورای اروپا گفته است اگر بخواهید توافق خروج از اتحادیه اروپا حاصل شود، جنبش و انعطاف‌پذیری از سوی اروپا ضرورت دارد.

پیش از این اعضای حزب کارگر انگلیس از راهبرد جرمی کوربین، رهبر این حزب درباره موکول کردن موضع گیری بر سر خروج انگلیس از اتحادیه اروپا به بعد از انتخابات حمایت کردند.

حزب کارگر، بزرگترین حزب مخالف دولت انگلیس، در بیانیه‌ای اعلام کرده است دولت به رهبری این حزب ظرف مدت سه ماه به یک توافق «معقول» در خصوص برکسیت دست خواهد یافت و بعد همه‌پرسی دوم را برای پذیرش آن توافق و یا ماندن در اتحادیه اروپا طی شش ماه برگزار می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار