مدیدکل امور روستایی و شورا‌های استانداری قزوین گفت: استان قزوین به عنوان پایلوت راه اندازی و نصب سامانه جامع دهیاری‌ها انتخاب شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، اکرم نجفی مدیدکل امور روستایی و شورا‌های استانداری قزوین گفت: استان‌های قزوین، گیلان، زنجان، قم و خراسان جنوبی به عنوان پایلوت راه اندازی و نصب سامانه جامع دهیاری‌ها انتخاب شده اند و قرار است حداکثر ظرف مدت دو ماه آینده فرآیند نصب، آموزش کاربران و استفاده از سامانه در استان‌های منتخب آغاز شود.

نجفی افزود: سامانه جامع دهیاری‌ها شامل بخش‌های صدور پروانه ساختمانی، محاسبه عوارض، ارزیابی عملکرد دهیاریها، مصوبات شورا‌های اسلامی روستا و بخش، حسابداری و بودجه و اعتبارات است و راه اندازی و بکارگیری آن بدون پرداخت هیچگونه هزینه‌ای خواهد بود.

او اضافه کرد: فقدان اطلاعات دقیق از روستا، نبود تفکر سیستمی، زمانبر بودن گزارش گیری و گزارش دهی یکی از چالش‌های مدیریت روستایی است که برای ساماندهی این مدیریت سامانه جامع دهیاری‌ها توسط سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تهیه شد.

مدیدکل امور روستایی و شورا‌های استانداری از دهیاران، مسئولان امور مالی و فنی دهیاری‌ها و دست اندرکاران مدیریت روستایی استان خواست همراهی و اهتمام ویژه‌ای برای اجرای موفقیت آمیز این سامانه در استان داشته باشند.

انتهای پیام/ک

استان قزوین به عنوان پایلوت راه اندازی و نصب سامانه جامع دهیاری‌ها انتخاب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار