سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، آغاز سال تحصیلی را به دانشجویان و دانش آموختگان مسیر علم و دانش تبریک گفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، با صدور پیامی آغاز سال تحصیلی را به جامعه دانشگاهی و دانشجویان دانشگاه تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

«تقارن هفته دفاع مقدس و مطلع مهر، یاد آور خلق حماسه بزرگ مردانی ازخیل معلمان و شاگردان مکتب ایثار و شهادت است.

این تقارن مبارک فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر دفاع مقدس و پاسداشت ارزش‌های با شکوه انقلاب مقدس اسلامی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تلاش مضاعف برای تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی با همکاری و همیاری جامعه دانشگاهی در محیط مقدس علم و دانش و رسیدن به آینده‌ای روشن است.

اساتید و دانشجویان گرامی در هر نقطه‌ای از کشور عزیزمان ایران اسلامی با بهره گیری از فرهنگ ناب علوی گام‌های ارزشمندی را در جهت دستیابی به اهداف علمی، فرهنگی و اجتماعی بردارند.

از درگاه خداوند متعال دستیابی به مدارج عالی علمی، دینی و اخلاقی، توأم با موفقیت، بهروزی و سعادت را برای تمامی تلاشگران عرصه علم و دانش مسئلت دارم.

امید است به یاری خداوند در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ اعضای خانواده بزرگ دانشگاه با تندرستی، نشاط و بهروزی و با تمام توان و تلاش خود و با همبستگی و همکاری صمیمانه استادان معزز، کارشناسان و کارکنان و به ویژه دلبستگی توأم با انگیزه و امید به آینده دانشجویان عزیز، به این عزیزان و در راستای رشد و تعالی همه جانبه دانشگاه خدمت نمایند.»

انتهای پیام/ف

تبریک سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مناسبت آغاز سال تحصیلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار