مدیر آموزش و پرورش شهرستان میبد از تحصیل ۲۲ هزار و پانصد سی و دو نفر در ۱۵۲ آموزشگاه این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محسن موحدی فر مدیر آموزش و پرورش شهرستان میبد گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی  ۲۲ هزار ۲۲ هزار و پانصد سی و دو دانش آموز در ۱۵۲ آموزشگاه این شهرستان سال تحصیلی خود را آغاز کردند.

او افزود: ۱۳ هزار نود و پنج نفر جمعیت دانش آموزان مدارس ابتدایی است که از این تعداد ۶ هزار و ۳۲۲ نفر دانش آموز پسر و ۶ هزار و هفتصد و هفتادو سه نفر دختر در ۸۸ آموزشگاه مشغول به تحصیل می شوند.

موحدی فر با اشاره به  ثبت نام هزار و چهل نفر در مقطع پیش دبستانی ، گفت: ۴ هزار و ششصدونود و دو نفر جمعیت دانش آموزان در مقطع متوسطه اول است که از این تعداد ۲ هزار سیصدو بیست و نه نفر دختر و ۲ هزار و سیصدو شصت وسه نفر دختر در ۱۷۱ کلاس دولتی، ۳۶ مدرسه دولتی وسه مدرسه غیر دولتی تحصیل می‌کنند.

موحدی فر به آمار دانش آموزان در مقطع متوسطه خبر داد و گفت: ۳ هزار وششصدو نود نفر بدون احتساب مدارس از راه دور، بزرگسالان و ایثارگران در ۷۸ کلاس نظری و ۷۸ کلاس فنی تحصیل خود را شروع خواهند کرد.

او  با اشاره به اینکه تاکنون ۴۴ مدرسه خیری در شهرستان میبد به همت خیرین ساخته شده است، ادامه داد: دبستان پسرانه شهدای یخدان همزمان با آغاز سال تحصیلی باحضور مسئولان شهرستان افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/ی

آغاز سال تحصیلی بیش از ۲۲ هزار دانش آموز در مدارس میبد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.