بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما دعوایی نداشتیم، اما برخی بازیکنان استقلال مدام به دنبال درگیری بودند.

نعمتی: استقلالی‌ها شروع کننده دعوا‌ها بودند/ کمیته انضباطی فیلم بازی را با دقت ببیندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیامک نعمتی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران در خصوص دیدار با استقلال اظهار داشت: بازی خوبی بود و من گفته بودم تیم ما هفته به هفته بهتر می‌شود. امروز دیدیم که نمایش خوبی را مقابل تیم خوب استقلال ارائه دادیم. خدا را شکر به ۳ امتیاز این بازی که برای رسیدن به صدر جدول نیاز بود، دست پیدا کردیم.

او در خصوص درگیری با عارف غلامی گفت: امروز ۲ صحنه وجود داشت که از کمیته انضباطی خواهش می‌کنم یک بار دیگر این صحنه‌ها را ببیند. یکجا با کف پا روی قفسه سینه من رفتند و یک بار هم دقیقه ۹۰ وقتی که روی زمین بودم بازیکن حریف با زانو به سرم ضربه وارد کرد که کارت قرمز مستقیم داشت، اما بنیادی فر مراعات کرد.

نعمتی ادامه داد: فحاشی هم در این بازی وجود داشت فقط از کمیته انضباطی می‌خواهم که فیلم بازی را با دقت بازبینی کند. بازیکنان حریف شروع کننده درگیری‌ها بودند. برخی بازیکنان استقلال به دنبال درگیری بودند.

او در مورد رسیدن به صدر جدول گفت: اسکلت تیم حفظ شده است و با تفکرات کالدرون به دنبال قهرمانی هستیم. ۳ امتیاز مقابل تراکتورسازی از دست دادیم، اما برای جبران تلاش کردیم به صدر جدول برسیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از دربی ۹۰

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار