سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به داوری اعتراضی نداشتیم، اما استقلالی‌ها مدام کنار زمین تمرکز داور را از بین می‌بردند.

خلیلی: نیمکت استقلال مدام به داوری اعتراض می‌کردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن خلیلی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: همیشه دربی حواشی خودش را دارد و اگر این حواشی را نداشته باشد باید تعجب کنیم. شاید هواداران از کیفیت بازی گلایه داشته باشند که این به گرمای هوا مربوط می‌شد.

او ادامه داد: اگر زمان بازی را عقب‌تر می‌انداختند شاید بهتر بود. به هدف مان که برد در این بازی بود رسیدیم. به بازی‌های آینده امیدواریم و به خاطر داشتن ۲ تیم آماده به خود می‌بالم.

او درباره داوری این بازی گفت: نمی‌خواهم به این موضوع ورود کنم و کارشناسان بهتر است در این باره صحبت کنند. امیدوارم صحنه‌های این بازی دیگر تکرار نشود، اما در کل داوری به ضرر پرسپولیس بود. به داور احترام گذاشتیم، اما نیمکت استقلال مدام کنار زمین بود.

او گفت: غرق شادی به خاطر برد در این بازی نیستیم چرا که به بازی آینده فکر می‌کنیم و خوشحالی امروز ما به خاطر هواداران است که در این گرما به ورزشگاه آمدند. بعد از اتفاق تلخ هفته گذشته این شادی نصیب هوادارن ما شد. امیدوارم شورای تامین فکری به حال چیدمان هواداران کند تا اتفاقات سال گذشته تکرار نشود و تماشاچی نما به استادیوم نیاید..

انتهای پیام/

آخرین اخبار از دربی ۹۰

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار