هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خدا را شکر که ۳ امتیاز بازی را کسب کردیم و از هواداران ممنونم که ما را حمایت کردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرشاد احمدزاده، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل استقلال در شهرآورد ۹۰ پایتخت بیان کرد: خدا را شکر که سه امتیاز بازی را گرفتیم و از هواداران هم ممنون هستم که ما را حمایت کردند. برنامه داریم که به صدر جدول برسیم و امیدوارم با همین روند به قهرمانی نزدیک شویم.

او در مورد درگیری بازیکنان ۲ تیم گفت: من احساس کردم که یزدانی با زانو به صورت نعمتی زد و ناراحت شدم، زیرا دلیل ندارد که پس از خطا به صورت بازیکن ضربه زد و پس از آن دیدم که ۱۱ نفر به سمتم آمدند و من هم مجبور شدم از خودم دفاع کنم.


بیشتر بخوانید: پنالتی استقلال اشتباه بود


احمدزاده درباره اینکه خلیل‌زاده گفته، سیاوش یزدانی به پرسپولیسی‌ها فحاشی می‌کند، اظهار کرد: خلیل‌زاده بزرگ‌تر است و هر چیزی که او بگوید تایید می‌کنم. حتما چیزی شنیده که این حرف را زده است و فکر می‌کنم واقعیت داشته باشد، من هم یک چیز‌هایی شنیدم.

هافبک پرسپولیس در پایان در خصوص پنالتی استقلال گفت: شهرآورد شرایط خودش را دارد، اما همیشه اتفاقات خاصی که در این بازی رخ می‌دهد سبب می‌شود تا دربی جذاب شود. اگر پنالتی گل هم می‌شد ما باز به بازی برمی‌گشتیم، چون تیم ما بهتر بود و همه‌جوره خوب بازی کردیم.


بیشتر بخوانید: عصبانیت استراماچونی از علی کریمی + عکس


انتهای پیام/

اظهارات احمدزاده درباره دیدار با استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار