اولین جلسه کارگروه آموزش حقوق شهروندی ویژه رانندگان حوزه سرویس مدارس و حمل ونقل دانش آموزی سال تحصیلی ۹۹_۹۸ روز شنبه سی ام شهریور ماه با هدف ارتقاء ارتباطات، نگرش و افکار و رفتار رانندگان ویژه سرویس مدارس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،   هدایت حیدری مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کرمانشاه طی گفتگویی برنامه ریزی جهت آموزش شهری و شهروندی به منظور حرکت از وضع موجود رانندگان به سمت وضعیت مطلوب را مستلزم تدوین برنامه‌های تدریجی و انگیزشی، اجرایی و ارزیابی مطلوب، دانست.

او بیان کرد : حضور رانندگان سرویس مدارس در کارگاه‌های اخلاق حرفه‌ای نشانه‌ی علاقه رانندگان به موضوع آموزش و تقویت حس مشارکت پذیری آنان است.

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمانشاه ضمن تاکید بر تقویت آموزش رانندگان افزود: رفتن به طرف کمال مستلزم حرکت است و هرگاه حرکت باشد، تغییر کردن هم پیامد آن خواهد بود.

 سجاد سلیمانی مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه نیز در این باره با تأکید بر اهمیت آموزش رانندگان منتخب فعالیت در سرویس مدارس گفت: این دوره آموزشی با هدف آموزش اصول ایمنی ترافیک ویژه رانندگان سرویس مدارس در زمینه‌های اصول ایمنی، روانشناسی رفتار با دانش آموزان و اخلاق حرفه‌ای و الزامات حقوق شهروندی برگزار می‌گردد.

به گفته‌ او دوره‌های کارگاه آموزشی اخلاق حرفه‌ای ویژه رانندگان سرویس مدارس در آستانه سال تحصیلی جاری به صورت ماهیانه و با همکاری معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری برگزاری می‌شود.

انتهای  پیام/ز

 

آموزش شهری و حقوق شهروندی  برای رانندگان تاکسیرانی 

برچسب ها: حمل و نقل ، تاکسیرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.