مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه از افزایش حدود ۲۴ درصدی نرخ سرویس مدارس شهر کرمانشاه در سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سجاد سلیمانی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه با اشاره به افزایش ۲۴ درصدی نرخ سرویس مدارس شهر کرمانشاه در سال تحصیلی جدید، گفت : نرخ سرویس مدرسه برای خودرو‌های آژانس، سواری، خطی و تاکسی بصورت ماهیانه به ازای هر نفر در مسیر‌های از یک تا پنج کیلومتر ۹۶ هزار تومان، از پنج تا هشت کیلومتر ۱۲۳ هزار تومان و از هشت تا ۱۵ کیلومتر ۱۳۷ هزار تومان است.

او گفت : برای خودرو‌های ون نیز نرخ کرایه به ازای هر نفر به صورت ماهیانه در مسیر‌های از یک تا پنج کیلومتر ۸۲ هزار تومان، از پنج تا هشت کیلومتر ۹۶ هزار تومان و از هشت تا ۱۵ کیلومتر ۱۰۳ هزار تومان تعیین شده است.

او نرخ تعیین شده برای خودرو مینی بوس را به ازای هر نفر بصورت ماهیانه در مسیر‌های از یک تا پنج کیلومتر ۵۵ هزار تومان، از پنج تا هشت کیلومتر ۶۶ هزار تومان و از هشت تا ۱۵ کیلومتر ۷۵ هزارتومان اعلام کرد.

سلیمانی با بیان اینکه مسیر‌های مذکور از درب منزل تا آموزشگاه و بالعکس یک مسیر محسوب می‌شود، تصریح کرد: برای مسافت‌های بیشتر از ۱۵ کیلومتر برای خودرو‌های سواری به ازای هر کیلومتر اضافه مبلغ یازده هزار تومان، برای خودرو وَن هشت هزار تومان و برای مینی بوس شش هزار تومان مبلغ اضافه دریافت می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه با تأکید بر لزوم رعایت نرخ و تعداد مجاز سرنشینان سرویس مدرسه مطابق با ظرفیت خودرو توسط رانندگان سرویس مدارس، افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی و بازرسان سازمان تاکسیرانی با اضافه سرنشین در سرویس مدارس برخورد قانونی خواهند کرد.

سلیمانی افزود: امسال با توجه به راه اندازی سامانه "سپند" ضمن الزام ثبت نام شرکت‌های حمل ونقل عمومی درون شهری و رانندگان متقاضی حوزه سرویس مدارس، والدین نیز می‌توانند با ثبت نام در این سامانه کنترل زمان و مسیر رفت و برگشت دانش آموزان خود را رصد کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه افزود: رانندگان متقاضی سرویس مدارس تحت پوشش شرکت‌های تایید شده توسط سازمان تاکسیرانی، باید ضمن رعایت ظرفیت خودرو مطابق با کارت خودرو، دارای برچسب و کارت سرویس مدارس که نشان دهنده طی مراحل لازم تعیین صلاحیت است، باشند.

سلیمانی گفت: اکیپ‌های نظارتی سرویس مدارس به صورت مستمر تا پایان سال تحصیلی بر فعالیت سرویس‌ها نظارت دارند.

او افزود: عملکرد رانندگان سرویس مدارس نه فقط از سوی سازمان و پلیس، بلکه از سوی خانواده‌ها نیز رصد می‌شوند و والدین می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در عملکرد رانندگان سرویس مدارس، موضوع را با شماره تلفن ۳۸۲۵۷۹۱۰ ستاد ساماندهی سرویس مدارس در میان بگذارند و یا به انجمن اولیا و مربیان منطقه اطلاع دهند .

 

 

انتهای پیام/د

اعلام نرخ سرویس مدرسه

 

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.