فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: اکنون جمهوری اسلامی ایران دارای پیشانی دفاعی گسترده‌ای است که استکبار جهانی را به زانو در آورده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار علی رزمجو در آیین رژه نیرو‌های مسلح بوشهر در سی و نهمین سالگرد آغاز دفاع مقدس، بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران اکنون پیشانی دفاعی قوی و گسترده‌ای دارد که باعث شده استبداد و استعمار را به زانو در آورد و توان دشمنان را در عرصه بین المللی بی خاصیت کند.

او ادامه داد: خدا را شاکریم که در کنار آب‌های نیلگون خلیج فارس و ساحل حماسه ساز و تاریخی استان بوشهر در حالی مراسم با شکوه رژه نیرو‌های مسلح را برگزار می‌کنیم که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت هدایت رهبر معظم انقلاب، با اقتدار و عزت مسیر انقلاب را طی می‌کند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان کرد: نیرو‌های مسلح پرتوان، مردم وفادار و مسئولان خدمتگزار، اقتدار بی نظیری را در دفاع از دستاورد انقلاب اسلامی در درون و عرصه بین المللی خلق کرده‌اند.

در این آیین، یگان‌های منتخب نیرو‌های مسلح مستقر در استان بوشهر، در ساحل این شهر، از مقابل جایگاه رژه رفتند و توان خود را برای حفاظت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/ک

رژه نیروهای مسلح در بوشهر برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.