استاندار بوشهر گفت: قدرت بازدارندگی کنونی کشورمان، در حماسه آفرینی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ریشه دارد.

قدرت بازدارندگی ایران ریشه در هشت سال دفاع مقدس داردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند امروز در مراسم رژه نیرو‌های مسلح استان بوشهر همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس، بیان کرد: ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ در حالی که ۱۸-۱۹ ماه بیشتر از انقلاب اسلامی نگذشته بود، دشمنان جنگی را به این آب و خاک تحمیل کردند که بیش از دو برابر جنگ جهانی اول طول کشید.

او ادامه داد: همه قدرت‌های آن زمان به صدام حسین در این جنگ نابرابر کمک کردند، اما در مقابل این این هجوم ناجوانمردانه، رزمندگان کشورمان دفاعی مقدس و همه جانبه شکل دادند و با جانفشانی از میهن اسلامی حفاظت کردند.

استاندار بوشهر تاکید کرد: اقتدار و توان بازدارندگی کنونی کشور، در حماسه آفرینی و مجاهدت رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس ریشه دارد.

گراوند به همزمانی هفته دفاع مقدس با ماه محرم اشاره کرد و افزود: دفاع مقدسی که در ایران اسلام شکل گرفت برگرفته از فرهنگ عاشورا بود.

او همچنین با اشاره به بخش‌هایی از بیانات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، گفت: امام راحل در سخنان خود دفاع مقدس را باعث بقا نظام و معنا پیدا کردن مکتب جهاد و مقاومت می‌دانستند.

انتهای پیام/ک

دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ عاشوراست

 

 

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.