امین‌ناجی گفت: دانشگاه پیام نور به عنوان یکی از حامیان توسعه فناوری نانو در این بخش از هیچ چالشی  فروگذار نبوده است.

رشد چشمگیر دانشجویان پیام نور در عرصه نانوبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهیگروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدهادی امین‌ناجی، معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور در اختتامیه نهمین دوره مسابقه ملی فناوری نانو که با حضور مسئولان دانشگاه‌ها و نفرات برگزیده در دانشگاه صنعتی‌شریف برگزار شد، گفت: مهمترین ماموریت تعریف شده برای دانشگاه‌ها ایجاد روحیه و نشاط در بین دانشجویان است و برگزاری مسابقات، المپیادها، جشنواره‌ها و رقابت‌های علمی می‌تواند این امر را محقق کند.

او با اشاره به این موضوع که  شواهد نشان می دهد برگزاری رقابت‌ها و جشنواره‌ها دانشجویان را جذب کرده است، ادامه داد: دانشجویان باید علم را برای ارتقای سطح زندگی و رفاه اجتماعی مردم بخواهند. اگر جوانان کشور به دنبال رویداد‌های علمی هستند باید به نحوی باشند که آثار آن در زندگی روزمره مردم و جامعه علمی کشور قابل مشاهده باشد.

امین‌ناجی گفت: دانشگاه‌ها نباید خودشان را از جامعه جدا ببینند در واقع جامعه باید احساس کند که فضای علمی کشور تاثیرگذار است؛ به نحوی که اگر روزی یک دانشگاه برای چند روز تعطیل شد این تعطیلی به چشم بیاید.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور با اشاره به نهمین دوره مسابقات ملی فناوری نانو، بیان کرد: خوشبختانه در نهمین دوره مسابقه ملی فناوری نانو نزدیک به ۴ هزار نفر شرکت کننده از دانشگاه‌های پیام نور بود که نسبت به دوره قبل رشد چشمگیری داشتیم و دانشگاه پیام نور به عنوان یکی از حامیان توسعه فناوری نانو در این بخش از هیچ چالشی  فروگذار نبوده است.

او گفت: دانشگاه پیام نور سه دوره است که در رویداد فناوری نانو فعال به کار است که توانسته ۹۰ انجمن فناوری فعال نانو ایجاد کند البته امیدواریم که از مرز ۱۰۰ انجمن عبور کرده و تعداد آن‌ها افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار