مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی طلایی است تا دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس را در معرض دید دشمن قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،سرهنگ احیا محمد امیری مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: هدف از گرامیداشتن هفته دفاع مقدس این است که هم از خود دفاع کنیم و اینکه اگر کسی قصد تهدید ایران را داشته باشد بتوانیم در مقابل آنان استادگی کنیم.

سرهنگ امیری با اشاره به اینکه با توکل به خدا و از خودگذشتگی جوانان توانستیم درجنگ با دشمن بعثی پیروزشویم افزود: در اولین روز از هفته دفاع مقدس که به عنوان اقتدار نیرو‌های مصلح مطرح است رژه کل نیرو‌های مصلح با سخنرانی سردار گرمه‌ای در بجنورد برگزار می‌شود.

او راس برنامه‌های هفته دفاع مقدس را تجلیل و بازدید از خانواده‌های شهدا و ایثارگران و جانبازان عنوان کرد و افزود: گلباران مزار شهدا در روز ۳۱ شهریور ماه ساعت ۱۵ در محل گلزار شهدا برگزار می‌شود.

دستگاه هاي غيرفعال در حوزه بزرگداشت هفته دفاع مقدس معرفي مي شوند

مديركل حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس خراسان شمالي گفت: سال های گذشته دستگاه های كم كار استان در خصوص بزرگداشت هفته دفاع مقدس شناسايي و تذكر گرفتند كه امسال نيز چنين برنامه اي اجرا مي شود. 

او بیان کرد: ما در جنگ سخت موفق بوديم، اما جنگ نرم بسيار خطرناكتر از آن است و بايد مراقب باشيم كه دشمن در اين حوزه بر ما چيره نشود.

سرهنگ اميري، انتقال گنجينه ارزشمند دفاع مقدس به جوانان و آيندگان، الگوگيري از سيره شهدا و رزمندگان، بيان پيشرفت ها و تجهيزات نظامي و اقتدار ايران اسلامي در حوزه هاي مختلف را از اهداف برگزاري برنامه هاي هفته دفاع مقدس ذكر كرد.

در هفته دفاع مقدس ۳۵۵۰ برنامه در خراسان شمالی  اجرا می‌شود.

رژه نيروهاي مسلح، بازسازي عمليات ها ، پياده روي عمومي، مسابقات ورزشي و فرهنگي، گلباران مزار شهدا و معرفي ايثارگران را از جمله اين برنامه ها است.

انتهای پیام/ ر

هفته دفاع مقدس، فرصتی طلایی برای معرفی توانمندی‌های دفاعی/۳۵۵۰ برنامه هفته دفاع مقدس در خراسان شمالی

برچسب ها: حفظ آثار ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.