فرمانده یگان ویژه تهران بزرگ از برگزاری دومین یادواره شهدای یگان ویژه کشور خبر داد و گفت: این یادواره آبان ماه امسال و در محل یگان ویژه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، سردار سعید مطهری زاده فرمانده یگان ویژه تهران بزرگ پیش از ظهر امروز در آیین یادواره شهدای ۱۹ شهید یگان ویژه خراسان شمالی با اشاره به نحوه ایجاد یگان ویژه در کشور پس از انقلاب گفت: لشکر ۲۸ روح‌الله یکی از لشکر‌های حاضر در جنگ تحمیلی بود که عمده این لشکر را نیرو‌های کمیته سابق و ژاندارمری تشکیل داده بودند که بعد از ترکیب با یکدیگر تبدیل به لشکر یگان ویژه شده است.

سردار مطهری زاده به برگزاری نخستین یادواره شهدای یگان ویژه در سال ۱۳۹۵ اشاره کرد و افزود: امسال دومین یادواره شهدای یگان ویژه در حال برگزاری بوده که تاکنون یازده استان این یادواره را برگزار کرده و اختتامیه این یادواره‌ها در آبان ماه امسال و در محل یگان ویژه ناجا در تهران برگزار می‌شود.

فرمانده یگان ویژه تهران بزرگ در خصوص اهمیت شهادت و جایگاه شهدا بیان کرد: شهدا در همه عرصه‌ها پیشران بوده‌اند و تمام جاودانگی که در کشور شاهد هستیم به برکت خون پاک شهیدان است.

او گفت: شهدای ایران اسلامی با توسل به مکتب عاشورا به مقابله با دشمن تادندان‌مسلح پرداختند و خانواده‌های شهدا همانند باغبانانی هستند که فرزندان خود را به پیشگاه خداوند اهدا کرده‌اند.

انتهای پیام/ ر

دومین یادواره شهدای یگان ویژه در آبان ماه برگزار می‌شود

برچسب ها: پلیس ، یگان ویژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.