برگزاری کارگاه توسعه اقتصاد و اشتغال روستایی در تبریز

صبح امروز کارگاه ۲ روزه توسعه اقتصاد و اشتغال روستایی با حضور معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و جمعی از معاونان اشتغال ادارات استان در مرکز سلامت دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در این جلسه گفت: اگر مملکت مشکلی دارد همه ما مقصریم لذا باید مردم را از این وضعیت خارج کنیم، چون همه ما مسئول این وضعیت هستیم و به جای اینکه دیگران را نقد کنیم باید از تجربیات همدیگر استفاده کنیم.

او افزود: به عنوان نمونه باید چندین روستا را برای ایجاد اشتغال برنامه ریزی کنیم تا اشتغال مورد نظر ایجاد شود و هر اقدامی که برای ایجاد اشتغال امکان دارد باید آن را انجام دهیم تا بتوانیم فقر را از بین ببریم و ایجاد اشتغال کنیم که برای این منظور، نیاز به مطالعه و برنامه‌ریزی داریم.

در ادامه جلسه عیسی منصوری معاون توسعه کار و اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی کشور گفت: قرار است کاری را شروع کنیم تا اثربخشی خوبی داشته باشد و ما نیازمند یک با همستان هستیم تا نتایج بهتری حاصل شود درحال حاضر کشور ما به لحاظ حکمرانی در حوزه فرهنگ عقاید فرهنگی خود را دارد، اما در زمینه اقتصاد و تکنولوژی حکمرانی تعریف نکرده ایم لذا اتفاقات تورمی و افزایش نقدینگی همواره تکرار شده است.

او هدف از برگزاری کارگاه توسعه اقتصاد و اشتغال روستایی را رسیدن به ادبیات مشترک در زمینه پیاده سازی برنامه توسعه اقتصادی و اشتغال روستایی عنوان کرد و افزود: مرور مولفه‌های توسعه، مبانی توسعه اقتصاد و اشتغال روستایی، وضعیت فعلی اقتصاد و اشتغال روستایی، ابزار‌های توسعه اقتصاد و اشتغال روستایی، تامین مالی، تکنولوژی شبکه سازی و نیز زنجیره ارزش از دیگر اهداف این کارگاه دو روزه است.

 

انتهای پیام/ش

کارگاه توسعه اقتصاد و اشتغال روستایی در تبریز برگزار شد

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار