مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از ایجاد ۱۲ هزار فرصت شغلی جدید با اجرای طرح‌های اشتغال پایدار روستایی و عشایری و اشتغال فراگیر در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، میر احد حسینی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی، در کمیته بانوان فرمانداری شهرستان شبستر با موضوع اشتغال بانوان شهرستان گفت: ۶۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار از بابت این دو طرح در سطح استان پرداخت شده است که سهم شهرستان شبستر ۲۲۰ میلیارد ریال بوده است.

وی در ادامه مهارت آموزی را یکی از مهمترین اولویت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کشور خواند و اظهار داشت: فردی که مهارت کسب و کار دارد می‌تواند در شکوفایی اقتصادی کشور نقش آفرینی کند به همین دلیل تلاش داریم تا متقاضیان کار را با مهارت آموزی توانمند کنیم.

حسینی ارایه تسهیلات به متقاضیان را از دیگر راه‌های حمایتی دولت از متقاضیان اشتغال خواند و گفت: از سال ۱۳۹۶ که دو طرح اشتغال فراگیر و اشتغال پایدار روستایی و عشایری در کشور در جریان است خوشبختانه فرصت‌های جدید شغلی فراوانی ایجاد شده است.

وی در ادامه به ظرفیت‌های شهرستان شبستر اشاره کرد و اظهار داشت: فضای تعامل و همکاری در شهرستان شبستر در کشور نمونه است به همین دلیل این شهر از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به عنوان شهر تعاون استان معرفی شده است.

این گزارش حاکی است، در کمیته بانوان فرمانداری شهرستان شبستر با موضوع اشتغال بانوان شهرستان، معصومه آقاپور نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی، ارغوان فرزین مشاور مدیر عامل بانک توسعه تعاون، حمید رضا البرزی مدیر امور اعتباری و سرمایه گذاری بانک توسعه تعاون، غفور اصغر رضایی مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی و جمعی از بانوان شهرستان شبستر حضور داشتند.

 

انتهای پیام/ش

۱۲ هزار فرصت شغلی جدید در استان ایجاد می شود

برچسب ها: اشتغال ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.