به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، افشین حبیبزاده عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران در آیین افتتاح در بهرهبرداری از پل تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید چمران و اتصال آن به بلوار رشیدالدین فضلالله درباره جزئیات این پروژه گفت: زمانی که این پروژه به مدیریت شهری دوره جدید تحویل داده شد تنها ۱۰ درصد پیشرفت فنی داشت و برای احداث آن مدیریت شهری با مسائل و اختلافهای بسیاری مواجه بود.
عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران افزود: تمام مشکلات پروژه با مذاکره و به سختی برطرف شد و مدیریت شهری این پل را با هزینهای بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان افتتاح و مورد بهرهبرداری قرار داد.
حبیبزاده درباره هزینهکرد بودجه این پروژه از محل بودجه سنواتی گفت: قطعا هزینهکرد برای این پروژه به دلیل طولانی شدن و توقف پروژه نسبت به بودجه سنواتی افزایش پیدا کرد.
او درباره پروژه استاد معین افزود: روز چهارشنبه بازدیدی را از پروژه استاد معین داشتیم که این پروژه پیشرفت خوبی را داشت و باید به این نکته توجه کرد که این پروژه دارای حساسیتهای زیادی است.
بیشتر بخوانید: حل مشکل ترافیک بزرگراه چمران با احداث پل شهید خلبان نوروزی
عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران تأکید کرد: نزدیکی زیرگذر استاد معین به مترو استاد معین و سطح اختلاف ۴ متری این پروژه با سطح خیابان آزادی موجب شد احداث این پروژه به روش خاکبرداری اتریشی در ۴ مسیر انجام شود.
حبیبزاده افزود: زیرگذر استاد معین در حال حاضر از زیر خیابان آزادی گذر کرده و در حال تکمیل جدارهها و کف هستیم.
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران درباره پروژه گیشا نیز گفت: سطح صفر پروژه گیشا فردا بازگشایی و تمام دسترسیهای محلی به آن امکان پذیر میشود.
انتهای پیام/