امام جمعه موقت بوشهر خطاب به کسانی که خواهان مذاکره با آمریکا هستند، بیان کرد: عده‌ای تنها راه‌حل غلبه بر مشکلات داخلی را همراهی و مذاکره با آمریکا می‌دانند اما این افراد باید بدانند مذاکره با آمریکا دیوانگی است.

مذاکره با آمریکا دیوانگی استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام سید غلامرضا هاشمی امروز در خطبه‌های نمازجمعه بوشهر بیان کرد: جمهوری اسلامی در مقابل سیاست‌های آمریکا سردرگم نمی‌شود و برای انجام مذاکره باید به سراغ کسانی برود که مانند گاو شیرده آن‌ها رفتار می‌کنند.

وی عنوان کرد: هرچند هنوز بعضی از افراد تنها راه‌حل غلبه بر مشکلات داخلی را همراهی و مذاکره با آمریکا می‌دانند، اما این افراد باید بدانند مذاکره با آمریکا دیوانگی است.

امام جمعه موقت بوشهر تصریح کرد: مساله آمریکا با ایران انرژی هسته‌ای و مبارزه با تروریسم نیست بلکه مشکل آنان با جمهوری اسلامی هویتی، ایدئولوژی و حرکت در مسیر انبیای الهی است.

هاشمی ادامه داد: اگر آمریکا حرف خود را پس گرفت و توبه کرد و به معاهده هسته‌ای در کنار سایر کشور‌های دیگر قرار بگیرد مذاکره با آنان انجام، ولی در غیر اینصورت هیچ مذاکره‌ای درهیچ شرایط و سطحی بین مسئولان دو کشور نه در نیویورک و نه در هرجای دیگری انجام نمی‌شود.

او گفت: عزم قاطع دستگاه قضا در برخورد با مفاسد به خصوص مفاسد اقتصادی و تلاش برای ایجاد عدالت و مدیریت جهادی کاری بزرگ و ستودنی است.

امام جمعه موقت بوشهر تاکید کرد: هرچند ممکن است عده‌ای از اجرای عدالت ناراحت باشند، اما این سیاست دستگاه قضا در خصوص برخورد با مفاسد رضایتمندی قشرعظیمی از جامعه را به‌دنبال دارد.

هاشمی برضرورت برخورد دستگاه قضا با مفاسد بدون هیچ ملاحظه‌ای با هدف حفظ نظام وعدالت‌گستری تاکید کرد.

او با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس در ۳۱ شهریور ماه افزود: دوران دفاع مقدس از مهمترین و کم‌نظیرترین حوادث تاریخ کشور به شمار می‌رود و انقلاب اسلامی در جنگ ثابت وریشه‌های آن محکم شد.

امام جمعه موقت بوشهر ادامه داد: هرچند جنگ برای کشور هزینه‌های مادی زیادی را به‌دنبال داشت، اما برکت‌های آن بیش از این صدقه‌ها بود.

هاشمی یادآور شد: با توجه به جنگ اقتصادی، روانی، اجتماعی و فرهنگی که دشمن برعلیه جمهوری اسلامی روا داشته است، دفاع همچنان ادامه دارد.

او براهمیت کار آموزش و پرورش و ضرورت تعلیم و تربیت صحیح نسل آینده کشور تاکید کرد.

انتهای پیام/م

دل بستن به بیگانگان خطاست

برچسب ها: نماز جمعه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.