نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت:هر جا مقاومت بوده اسلام پیروز شده است، برای نمونه می‌توان به کشور لبنان و مقاومت حزب الله اشاره کرد.

هر جا مقاومت بوده اسلام پیروز شده استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر افزود: یکی از آموزه‌های مهم مکتب امام حسین (ع) مقاومت همه جانبه در برابر تهاجم‌های گوناگون دشمنان است.

او بیان کرد: دشمن همواره دراندیشه چپاول ثروت و تسلط بر مراکز قدرت از طریق تغییر فرهنگ، دگردیسی فکری و اندیشه جامعه و رسیدن به اهداف خود به شکل همه جانبه است.

نماینده ولی فقیه در استان  بوشهر ادامه داد: دشمن چنانچه بتواند در یک عملیات کشور‌ها را وابسته خود می‌کند و در غیر این صورت این کار را با تهاجم اقتصادی، اجتماعی و حتی علمی و فناوری انجام می‌دهد.

صفایی گفت: در جریان رژیم اشغالگر قدس نیز آقایان با رفتن به مذاکره، مقاومت را کنار گذاشتند که در نتیجه این رژیم بر تمام کشور فلسطین مسلط شد.

او عنوان کرد: هر جا مقاومت بوده اسلام پیروز شده که نمونه آن می‌توان به کشور لبنان و مقاومت حزب الله اشاره کرد.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: اکنون نیز راه و رسم مقابله با آمریکا و جهان استکبار مقاومت همه جانبه سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در حوزه علم و فناوری و از آن طرف مقابله نظامی و دفاعی است.

صفایی تاکید کرد: مقاومت به معنی دفع شر و پیشرفت برپایه موازین علمی و اسلامی است و چنانچه خط مقاومت کنار گذاشته می‌شد اکنون از اسلام هیچ اثری وجود نداشت.

او یادآور شد: کنار گذاشتن مقاومت می‌شود برجام که در جریان آن دیدیم آمریکایی‌ها و کشور‌های غربی با ایران چه کار کردند.

خطیب جمعه بوشهر همچنین با تقدیر از هیات ها، مساجد، حسینیه‌ها و مجلس‌های کوچک و بزرگ برای برپایی مراسم ایام محرم  تصریح کرد: با همت دوستداران اهل بیت در این ماه بخوبی چراغ حسین و مقاومت روشن نگه داشته شده است.

او افزود: اگر می‌خواهیم اسلام باقی بماند باید به برگزار کنندکان این مراسم‌ها کمک ویژه شود.

انتهای پیام/م

کشور لبنان با مقاومت حزب الله پیروز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.