نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: همه مسئولان باید برای برطرف شدن فساد در جامعه کمک و از سنگ‌اندازی در این مسیر خودداری کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر بیان کرد: مبارزه با فساد راهبرد اساسی نظام جمهوری اسلامی است و مردم نیز بحق انتظار دارند که با فساد بدون ملاحظه به ویژه در حوزه اقتصادی برخورد شود.

او افزود: عملکرد قاطع رئیس قوه قضائیه در مبارزه با فساد اقتصادی قابل تقدیر است و کاری که در این حوزه آغاز شده باید براساس قانون، عدالت، انصاف و قاطعیت ادامه پیدا کند تا با دانه درشت هایی که همانند زالو خون مردم را می‌مکند برخورد جدی صورت گیرد.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: فساد هر جا باشد سکوت، نابودی و اضمحلال به دنبال دارد و علاوه بر اینکه فساد خود ظلم است، زمینه ایجاد ظلم های دیگری را نیز فراهم می‌کند.

آیت الله صفایی بوشهری گفت: همه مسئولان باید برای برطرف شدن فساد در جامعه کمک و از سنگ‌اندازی در این مسیر خودداری کنند.

او با گرامیداشت هفته دولت، تلاش ها و خدمات صادقانه مسئولان به ویژه استاندار بوشهر را قابل قدردانی دانست و بیان کرد: در کنار فعالیت دولتمردان امیدواریم استان با وحدت، همدلی و ولایتمداری براساس دانش توسعه و پیشرفت لازم را داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر همچنین با گرامیداشت ۱۲ شهریور سالروز شهادت رئیسعلی دلواری تصریح کرد: او بزرگ مرد تاریخ ایران اسلامی است که با فتوای علمای دوران خود با انگلیسی‌ها مبارزه کرد و آنها را شکست داد.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: افتخار مردم استان بوشهر این است که این استان لقب پایتخت مبارزات ضداستعماری را دارد، زیرا هرگاه استعمارگران به این استان آمدند علما، سرداران و مردم چون کوه در برابرشان ایستادگی کردند و آنها را شکست دادند.

او گفت: چنانچه حماسه آفرینی های شهید رئیسعلی دلواری و مردم منطقه نبود این مناطق اکنون تحت اشغال انگلیس و مزدوران آنها بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر عنوان کرد: حتی زنان این استان در منطقه لَردِه دشتستان مقابل انگلیس ایستادند که باید ۱۵ آبان به عنوان سالروز این حماسه به عنوان روز گرامیداشت مبارزه زنان ایران با استعمار نامگذاری شود.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به در پیش بودن ماه های محرم و صفر تاکید کرد: در برنامه‌های ویژه این ایام، باید نهضت عاشورا و عمق این حرکت تبیین شود.

انتهای پیام/ک

انتظار بحق مردم برخورد بدون ملاحظه با فساد به ویژه در حوزه اقتصادی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.