هوآوی تلویزیون هوشمند می‌سازد

شرکت هوآوی در مراسم معرفی گوشی Huawei Mate 30 از تلویزیون Honor Vision که قرار است اولین تلویزیون از خانواده هوآوی باشد، پرده برداری کرد.

هوآوی تلویزیون هوشمند می‌سازدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت هوآوی نیز ظاهرا قصد دارد در کنار ساخت گوشی هوشمند وارد عرصه رقابت با شرکت‌های سازنده تلویزیون شود. این شرکت به تازگی از تلویزیون خود که Honor Vision نام دارد و از سیستم عامل HarmonyOS بهره می‌برد رونمایی کرد؛ به نظر می‌رسد هوآوی با معرفی این دستگاه هوشمند جدید قصد اعلام مجموعه جدید هوآوی با نام Huawei Vision را دارد.

این تلویزیون که در مراسم معرفی Huawei Mate 30 رونمایی شد در سه سایز ۵۵، ۶۵ و ۷۵ اینچی وارد بازار خواهد شد همچنین کیفیت تصویر این تلویزیون 4K Ultra HD خواهد بود. هوآوی در سال ۲۰۱۱ از نام Huawei Vision برای یک گوشی هوشمند میان رده استفاده کرده بود و الان قصد دارد از این نام برای مجموعه تلویزیون‌های خود استفاده کند. هوآوی در این تلویزیون به تقلید از دنیای گوشی‌های هوشمند از یک دوربین پاپ آپ استفاده کرده است که به کاربران امکان گرفتن عکس دسته جمعی در محل نصب تلویزیون را می‌دهد.

هوآوی تلویزیون هوشمند می‌سازد

این تلویزیون قرار است با کنترل از راه دور مخصوص خود که IoT Control نام دارد عرضه شود همچنین طبق اعلام هوآوی کاربران می‌توانند از نرم افزار Huawei's HiLink smart نیز برای کنترل تلویزیون از هر مکانی استفاده کنند. در ریموت کنترل این دستگاه میکروفون وجود دارد که همیشه در حال گوش دادن به صدای محیط است و به محض دریافت دستوری از سمت کاربر آن را اجرا خواهد کرد. همچنین این کنترل از درگاه USB-C برای شارژ استفاده می‌کند و دکمه‌های موجود روی آن نیز لمسی هستند.


بیشتر بخوانید: قابلیت شوکه کننده دوربین فیلم‌برداری هوآوی Mate 30 +تصاویر


ریچارد یو مدیر عامل هوآوی هنگام معرفی این تلویزیون اعلام کرد که هنگامی که کاربران برای بار اول از این تلویزیون استفاده کنند احساس خواهند کرد که در حال کار با یک تلفن هوشمند با نمایشگر بزرگ هستند. هنوز هیچ قیمت و یا تریخی برای عرضه این عنوان از سوی هوآوی هنوز اعلام نشده است همچنین به احتمال قوی این تلویزیون برای کشور‌های آمریکا، انگلیس و قاره اروپا نیز عرضه نخواهد شد.

انتهای پیام/

تلویزیون هوآوی معرفی شد

برچسب ها: فناوری ، هوآوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار