یکی از ستارگان سابق لیگ برتر از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  مهاجم سابق تیم ملی فوتبال بلغارستان و منچستر یونایتد در سن ۳۸ سالگی  بازنشستگی خود را اعلام و از فوتبال حرفه‌ای خداحافظی کرد.

دیمیتار برباتوف فوتبال  خود را از تیم زسکا صوفیا آغاز کرد و پس از آن به تیم‌های بایر لورکوزن و تاتنهام اسپرز پیوست. اما نقطه عطف دوران حرفه‌ای برباتوف در اولدترافورد و زیر نظر الکس فرگوسن رقم خورد. او از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲، بیش از ۱۵۰ بار برای شیاطین سرخ به میدان رفت و گل‌های زیادی به ثمر رساند.


بیشتر بخوانید: مروری بر عملکرد و افتخارات ساموئل اتوئو


برباتوف درباره خداحافظی اش از دنیای فوتبال گفت: می‌دانم که خیلی‌ها فکر می‌کردند من خیلی وقت پیش از فوتبال خداحافظی کردم. باید بگویم بیش از یکسال از آخرین بازی من می‌گذرد و به اعتقاد خودم اکنون زمان مناسبی برای دست کشیدن و خداحافظی من از فوتبال است.

برنده یک دوره توپ طلای لیگ جزیره در ادامه گفت: همه چیز تمام شد، مسابقات، گل ها، فشار ها، صدای تشویق هواداران پس از گلزنی. بابت بازی در کنار بهترین‌ها و در مقابل بهترین‌های فوتبال خوشحالم. از تمام کسانی که باعث  پیشرفتم  شدند و به من کمک کردند تا به بازیکنی تبدیل شوم که همیشه در رویای من بود، ممنونم.   از تمام تیم ها، هم تیمی‌ها و مربیانم تشکر می‌کنم. همکاری با آن‌ها مایه افتخار من بود.


بیشتر بخوانید: از فتح سه گانه و نایب قهرمانی در جام جهانی تا پست مدیریتی در باشگاه اوترخت


برباتوف در پایان افزود: همیشه با تمام وجود برای تیم هایم بازی می‌کردم. دلم برای فوتبال تنگ می‌شود، زیرا عاشق فوتبال هستم و می‌دانم که هواداران فوتبال هم دلشان برای من تنگ می‌شود.

برباتوف در سال ۲۰۱۱ موفق شد توپ طلای لیگ جزیره را کسب کند و ۷ بار به عنوان برترین بازیکن سال کشورش انتخاب شد.


بیشتر بخوانید: دیگو فورلان از دنیای فوتبال خداحافظی کرد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار