۲ طرح توسعه ای صنعتی با اشتغالزایی ۵۷ نفر عصر پنجشنبه با حضور معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در شهرک صنعتی درودفرامان کرمانشاه به بهره برداری رسید.

بهره‌برداری از ۲ طرح صنعتی با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعیبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، پروژه فاز دوم شرکت صنعت گستر سدید با سه خط تولید جدید شامل صندلی پژو پارس، رام موتور و رنگ به اعتبار چهار میلیارد تومان و اشتغالزایی ۴۰ نفر به بهره برداری رسید.۱۰۲ نفر به طور مستقیم در این شرکت مشغول به کار هستند.


عمده محصول تولیدی شرکت گستر سدید تولید ۸۰ هزار شاسی انواع کامیون و خودرو است همچنین شرکت لاوین پلاست بیستون با تولید انواع لوله پلاستیکی دومین شرکتی بود که فاز جدید آن با اشتغالزایی ۱۷ نفر و تولید ۲ مدل کالا شامل لوله سه لایه و گرانول با ظرفیت تولید ۲ هزار تن به بهره برداری رسید.

به گفته رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با راه اندازی کارخانه اسید سیتریک کرمانشاه، کشور از واردات ماده اسید سیتریک بی نیاز می شود .

محسن دارابی در ادامه ارزش کارخانه اسید سیتریک کرمانشاه را بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان دانست که با تسویه ۳۰ میلیارد تومان بدهی آن و سرمایه گذاری ۴۰ میلیارد تومانی که بخش خصوصی آن پای کار است به بهره برداری می رسد.

انتهای  پیام/ز

 

۲ طرح توسعه ای صنعتی در استان کرمانشاه با اشتغالزایی ۵۷ نفر افتتاح شد

برچسب ها: اشتغال ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.