فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه گفت:جرائم سازمان یافته واعمال تروریستی مخل امنیت است که نقش سران طوایف برای خنثی سازی این توطئه‌ها بسیار مهم است.

سران طوایف نقش مهمی در خنثی کردن توطئه ها دارندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سردار مارانی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه در همایش امنیت پایدار در جنوب کرمان که باحضور سران طوایف و عشیره های جنوب وشرق کرمان برگزارشد، گفت: در زندگی انسان دو نکته و دو نعمت است که مشخص نمی‌شوند مگر اینکه انسان آن‌ها را از دست بدهد انسان تازمانی که سالم است قدر سلامتی را نمی‌داند تازمانی که در آرامش و آسایش زندگی میکند قدر امنیت  را نمی‌داند.

او افزود:ما افتخار می‌کنیم که در جمهوری اسلامی یک امنیت پایدار داریم اما آبا کشور‌های هایی که خودرا صاحب یک وضعیت مناسب می دانند  امنیت دارند؟

او بیان داشت:خوشبختانه در جنوب شرق امنیت داریم ودر ایجاد این امنیت از مردم استفاده می‌کنیم چرا که مردم از همین جامعه هستند و توجه به مردم و حضور مردم در ایجاد امنیت پایدار بسیار مهم است.

او تصریح کرد:فرهنگ یکی دیگر از نکات مهم در ایجاد امنیت است و بر این اساس همه مردم مسئول هستند.

سردار مارانی افزود: اقتصاد و معیشت یکی دیگر از ارکان امنیت است که اگر به این نکته توجه نکنیم هیچ گاه امیدی وجود نخواهد داشت .

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه تصریح کرد:در سال‌هایی که مردم مشکلات اقتصادی دارند توجه به امنیت مهمترین رکن است.

او نقش نیرو‌های نظامی و امنیتی در ایجاد امنیت و آرامش منطقه را مهم دانست و گفت: قریب ده سال است در منطقه جنوب شرق بحث سران طوایف را داریم وجرائم سازمان یافته اقدامات و فعالیت‌های تروریستی باعث ایجاد نا امنی می‌شود که نقش مردم و سران طوایف برای خنثی سازی این توطئه‌ها بسیار مهم است.

سردار مارانی خواستار توجه ویژه به مسئله  قاچاق مواد مخدر در منطقه جنوب شد.
انتهای پیام/ح

سران طوایف نقش موثر در کاهش عوامل ناامنی دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.