سومین همایش سران وعلما طوایف و عشیره های جنوب و شرق کرمان در عنبرآباد کرمان در حال برگزاری است.

نجات ۴۴نفر از قصاصبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سومین همایش سران طوایف و عشیره های جنوب وشرق کرمان در عنبرآباد در جنوب کرمان با حضور معاون قوه قضائیه وجمعی از اعضای شوری قضایی استان درحال برگزاری است.

یدالله موحد مدیر کل دادگستری استان کرمان ضمن گرامیداشت دوران دفاع مقدس و خیر مقدم خدمت همه مدعوین و سران طوایف در سومین گردهمایی علما و سران طوایف جنوب و شرق استان کرمان گفت: با تلاش وهمراهی سران طوایف وعشایر تاکنون جان ۴۴ انسان از قصاص نجات پیدا کرده است.

او افزود:در سال ۱۳۹۶ اولین همایش ملی پیشگیری از خشونت و چالش‌ها و راه کار‌ها برگزار شد یکی از دستاورد‌های همایش انعقاد میثاق نامه امنیت پایدار جنوب و شرق استان کرمان بود.

موحد تصریح کرد: برای تغییرات مثبت و کاهش آسیب‌های اجتماعی راهبردی پایدار در دسترس است و اطمینان بخش است بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی یکی از برکات بزرگ جمهوری اسلامی ایران است.

او تصریح کرد: میثاق نامه عدالت و امنیت پایدار یک فرصت است که اجرای آن در دستور کار بار گرفته در این مورد کوتاه تلاش زیادی برای ترویج فرهنگ صلح بوجود آورده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: مردم مشتاق و علاقه‌مندان برای رفع اختلافات قومی و قبیله‌ای همراه مسئولان باشند و تلاش کردند با کدخدا منشی، جان ۴۴ انسان را از قصاص نجات دادند.

انتهای پیام/ح

نجات جان چندین انسان ازقصاص با وحدت سران طوایف

برچسب ها: طوایف ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار