مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی فریمان گفت: تیم جهادگران سلامت کانون بسیج جامعه پزشکی فریمان در قالب طرح "شهید رهنمون" به روستا‌های محروم بخش قلندرآباد اعزام شد.

جهادگران سلامت فریمان در راه مناطق محرومبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدعلی پاینده مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی فریمان گفت: این تیم متشکل از پزشک عمومی، کارشناس مامایی، کارشناس بهداشت و بیماری ها، کارشناس بهداشت روان، بهورز و دارویار با حضور در روستا‌های "کاریز سوخته" و "چناربو" به ارائه خدمات پزشکی، بهداشتی و مشاوره‌ای به صورت رایگان پرداختند.

او با بیان اینکه این چهارمین اعزام جهادگران سلامت کانون بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم برخوردار فریمان، امسال است ادامه داد: در این اعزام بیش از ۵۰ مورد انواع خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی به اهالی این دو روستا ارائه شد.

مدیرکانون بسیج جامعه پزشکی فریمان گفت: این خدمات شامل ویزیت پزشک و ماما، انجام مشاوره‌های بهداشتی و روانی، غربالگری فشار خون و تحویل دارو به ارزش ۲۵۰ هزار تومان است.

پاینده افزود: این روستا‌ها در اردیبهشت ماه امسال درگیر حادثه سیل شدند که این دومین اعزام گروه جهادی به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم این مناطق پس از وقوع حادثه سیل است.

او تصریح کرد: در هفته آینده به مناسبت هفته دفاع مقدس، تیم جهادگران سلامت این شهرستان به روستا‌های محروم "سفید سنگ" اعزام می‌شوند.
 
انتهای پیام// م.ب
 

ارائه خدمات پزشکی و مراقبتی و دارویی به فریمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار