جمعی از جهادگران اردو‌های جهادی با حضور در مناطق محروم شهرستان چناران به خدمت رسانی به مردم روستایی می‌پردازند.

اعزام ۴۵ گروه جهادی به مناطق محروم روستایی چنارانسرهنگ مصطفی پور مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه چناران در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد گفت: با هدف نهادینه کردن فرهنگ کار و تلاش گروهی و رفع محرومیت امسال بیش از ۴۵ گروه جهادی در قالب سه هزار و ۲۵۰ نفر روز جهادگر در مناطق روستایی چناران شرکت کردند.

او ادامه داد: در این اردوی جهادی، جهادگران برای مردم این روستا مشغول به ساخت مسجد، مدرسه، خانه برای محرومان شده اند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه چناران با اشاره به اینکه این اردو‌ها با اقشار مردم مختلف مردمی در حال برگزاری است گفت: فعالیت گروه‌های جهادی در فصل تابستان در شهرستان چناران، گلمکان، و گلبهار آغاز شده است و این گروه‌ها تلاش دارند تا با حضور در مناطق محروم چناران بخشی از چهره محرومیت در این مناطق را بزدایند.

مصطفی پور افزود: اردو‌های جهادی را می‌توان ترویج فرهنگ‌هایی نظیر محرومیت زدایی، کمک به هم نوعان و احساس مسئولیت نسبت به دیگران به خصوص محرومان جامعه است.

او تصریح کرد: مهمترین اهداف اصلی اردو‌های جهادی عمران و آبادانی و رفع فقر از چهره منطقه، ترویج روحیه نشاط و امید و کار برای مردم منطقه و تقویت امید به زندگی روستایی و تشویق عدم مهاجرت به شهر و حاشیه نشینی است.
 
انتهای پیام//ح.خ
 

اردوهای جهادی کمک مضاعفی به مردم می کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.