حضور همسر یکی از بازیکنان لیگ برتری در ورزشگاه دستگردی برای او دردسرساز شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مادلین بوسمن همسر کوین جانی جانسن بازیکن هلندی تیم فوتبال گل گهر سیرجان اولین زنی بود که طی این چند سال پا به استادیوم فوتبال در ایران گذاشته  و بازی همسر خود را برای دقایقی تماشا کرده است.


بیشتر بخوانید: خیال وینکو از بازیکنانش در دیدار مقابل تراکتور راحت شد


جریان حضور مادلین در ورزشگاه دستگردی از این قرار است که مادلین برای دیدار با همسرش بعد از مدت‌ها از هلند به ایران سفر کرد و خواستار آن بود تا اولین بازی جانسن را از نزدیک تماشا کند. سیرجانی‌ها مقابل سایپای تهران در ورزشگاه دستگردی مصاف کردند و حضور بوسمن به عنوان اولین زن تماشاگر در جایگاه وی آی پی آنقدر کمیاب و جالب بود که نهایتا سوژه عکاسان شد و بعد از ساعتی در فضای مجازی دست به دست شد.  

بوسمن با هماهنگی‌های محمد جواهری مدیرعامل این باشگاه سیرجانی پا به دستگردی گذاشت و در آرامش دقایق ابتدایی بازی را تماشا کرد، اما بعد از گذشت زمان از بازی حراست این ورزشگاه از مسئولان باشگاه گل گهر درخواست کرد تا همسر جانسن را به خارج از استادیوم هدایت کنند.  

جانسن در این دقایق اضطراب بالایی داشت و احساس می‌کرد به دلیل حضور در جایگاه وی آی پی ممکن است مشکلی برایش به وجود بیاید، اما مسئولان ورزشگاه و هر دو باشگاه به او اطمینان خاطر دادند که هیچ اتفاقی او را تهدید نمی‌کند و قرار است او را به  ساختمانی نزدیک ورزشگاه هدایت کرده تا ادامه بازی را در آرامش بیشتری به تماشا بنشیند!


بیشتر بخوانید: تیممان به داوری مقابل پارس جنوبی رسما اعتراض کرد/ بگوویچ با کمالوند درگیر نشد

 امضای قرارداد جباری با گل گهر به آینده موکول شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۲۷ شهريور ۱۳۹۸
با اینها باید شدیدٱبرخورد بشود. نباید هنجار شکنی باب شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۲۷ شهريور ۱۳۹۸
توی شهرهای کوچک دیگه چرا ورود زنان به ورزشگاه ممنوعه ؟ به جای فراهم کردن زمینه این کار دائم بهونه دست افراد مغرض می دن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۲۷ شهريور ۱۳۹۸
متاسفانه این سالها مدیران فوتبال نتوانستن دو موضوع اساسی را که در خیلی از کشورها سالهاست حل شده حل کنند یکی اوضاع بد بلیت فروشی و دیگری ورود بانوان به ورزشگاه موضوعهایی که باید سالها پیش حل شده بود متاسفانه بعضی وقتها مسائل کوچک و پیش پا افتاده را آنقدر با بزرگ میکنیم که باعث سواستفاده عده ای میشود
آخرین اخبار