بدخشان گفت: داوری نامطلوب در بازی تیممان مقابل پارس جنوبی باعث شد تا اعتراض رسمی خود را به دپارتمان داوری ارسال کنیم.

حسن بدخشان سرپرست تیم گل گهر سیرجان در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص درگیری لفظی وینکو بگوویچ با فراز کمالوند سرمربی تیم پارس جنوبی جم که به نظر جدی می‌رسید، عنوان کرد:  درگیری خاصی بین این ۲ نفر پیش نیامده است. وینکو حین گفتگو با کمالوند بر این عقیده بود که در لیگ دسته اول فوتبال کشور نیمکت نشینان وقتی خطایی بر خلاف میلشان برای حریف گرفته می‌شود به داوری هجوم می‌آورند، اما حالا همین رفتار را در مربیان و کادر فنی پارس جنوبی جم دید و دوستانه این نکته را متذکر شد.  


بیشتر بخوانید: برزای با بگوویچ آشتی کرد


او ادامه داد: در بازی مقابل پارس جنوبی جم کمی از نظر داوری اذیت شدیم و برخی بازیکنانمان هم مصدوم شدند. از طرفی داور بازی پنالتی به ضرر ما گرفت که حتی ناظر داوری هم  اعلام کرد خطایی روی بازیکن پارس جنوبی شکل نگرفته است و پنالتی نباید گرفته می‌شد. باشگاه ما به صورت رسمی  نسبت به عملکرد داوری این دیدار اعتراض کرد و منتظر نتیجه هستیم.  

بدخشان در خصوص مصدومیت شدید سجاد آشوری و یوسف وکیا بازیکن تیم گل گهر  در جریان بازی مقابل پارس عنوان کرد: سجاد بعد از آسیب دیدگی که داشت به بیمارستان منتقل شد و تحت درمان است. وکیا در جریان بازی مصدوم شد، اما به بازی بعدی مقابل تراکتور می‌رسد.


بیشتر بخوانید: امضای قرارداد جباری با گل گهر به آینده موکول شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه گل گهر سیرجان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار