سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم گفت: بازی امروز ما در برابر شهروند ساری یک دیدار بسیار سخت است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن حسن زاده سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم درباره بازی امروز با تیم شهروند ساری اظهار داشت: دیدار امروز ما یک بازی بسیار سختی است و ما باید در زمین شهروند که از تماشاگران پر شور خود بهره می برد بازی کنیم و این دیدار شرایط خاص خودش را دارد و با سایر بازی های ما متفاوت است.

سرمربی تیم سوهان محمد سیما قم همچنین درباره مصدومان و محرومان تیم خود در این بازی گفت: ما در این بازی بازیکنان کامل خود را در اختیار نداریم و باید با چند مصدوم و محروم به دیدار با شهروند برویم اما سعی می کنیم با یک بازی زیبا و هوشمندانه دست پر از زمین بازی خارج شویم.

او افزود: ما در بازی قبل نتوانستیم سه امتیاز کامل را کسب کنیم، اما امروز برای جبران امتیاز بازی قبل وارد سالن خواهیم شد و امیدوارم در نهایت بتوانیم با پیروزی نیم فصل اول را به پایان برسانیم و با توجه به بهبود یافتن مصدومان خود در تعطیلات نیم فصل بتوانیم با تیم قدرتمند رقابت های نیم فصل دوم را شروع کنیم.


بیشتر بخوانید: نماینده ساوه در اندیشه قهرمانی نیم فصل/ جدال حساس گیتی پسند و مس سونگون


حسن زاده سرمربی تیم سوهان محمد سیما درباره هدف گذاری این تیم در پایان نیم فصل اول هم گفت: هدف گذاری و برنامه ریزی باشگاه قبل از آغاز رقابت های لیگ برتر بر این اساس است که تیم در پایان مسابقات بتواند جزء هشت تیم صعود کننده به مرحله پلی آف باشد و سعی ما هم بر این است تا بتوانیم در بین تیم های شرکت کننده در مرحله پلی آف حضور داشته باشیم.

او ادامه  داد: برنامه باشگاه هم این است که اگر بتوانیم در پایان جزء هشت تیم مرحله پلی آف باشیم و بعد از آن به مراحل بالاتر نیز فکر خواهیم کرد اما همان طور که گفتم فعلاً اولویت ما این است که در مرحله پلی آف حضور داشته باشیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتسال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار