هفته پنجم لیگ برتر فوتسال بانوان با برگزاری ۶ دیدار پیگیری شد.

نتایج هفته پنجم لیگ برتر فوتسال بانوان/ صدرنشینی مس رفسنجان در هفته پنجم

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته پنجم لیگ برتر فوتسال بانوان با برگزاری ۶ دیدار حساس در شهر‌های مختلف ایران به کار خود پایان داد و درحساس‌ترین رویداد هفته مس رفسنجان توانست باکسب پیروزی در برابر تیم هیات فوتبال خراسان رضوی به طور موقت صدر جدول را از سایپا تهران بگیرد. نتایج دیدار‌های این هفته به شرح زیر است:

مس رفسنجان ۴ - ۲ هیات فوتبال خراسان رضوی

در حساس‌ترین دیدار هفته تیم رفسنجان با پیروزی بر خراسانی‌ها صدرنشین هفته پنجم شد. گل‌های رفسنجان با دبل فاطمه اعتدادی، سحر زمانی و مهسا کمالی به ثمر رسیدند. ۲ گل هیات خراسان را سارا شیربیگی به ثمر رسانده است.

رهیاب تهران ۶ - ۲ شهروند ساری

تیم رهیاب توانست در این بازی با گل‌های یگانه خلیلی ۲گل، نسا احدی ۲ گل، معصومه محمدگنجی و ستایش حسینی از سد حریف خود عبور کند.


بیشتر بخوانید: اردلان: امیدوارم در فوتسال بانوان مدیریت بهتری صورت پذیرد


دریژنو فرخشهر ۴ - ۵ نامی نو اصفهان

در یک دیدار بسیار نزدیک تیم نامی نو توانست با زدن یک گل بیشتر سه امتیاز بازی با فرخشهر را کسب نماید، در این دیدار نسترن مقیمی، مهتاب بنایی ۲ گل و مهسا علی مددی ۲ گل برای نامی نو به ثمر رساندند. گل‌های فرخشهر را عاطفه رفیع ۲ گل، مریم حکمتی، و معصومه همتی زدند.

پویندگان صنعت فجر شیراز ۳ - ۱ پارس آرا شیراز

دربی شیرازی‌ها را پویندگان صنعت فجر به نفع خود به پایان رساند. تکگل پارس آرا را مریم نوری به ثمر رساند.

دختران کویر مس کرمان ۳ - ۰ پالایش نفت آبادان

دختران کویر مس کرمان توانستند با گل‌های مهسا محمدی، هانیه علیدادی و نرجس محمدی از سد حریف این هفته خود عبور کنند و سه امتیاز این بازی را کسب نمایند.

ملی حفاری اهواز ۷ - ۱ ستارگان ورامین

ملی حفاری با گل باران سحر پاپی، سهیلا ملمولی سه گل، تارا جانی نژد، سحر پاپی و الهام عنافچه حریف ورامینی خود را شکست داد. تک گل ستارگان ورامین را لیلا اقبالی به ثمر رساند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتسال بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار