یک شرکت تولید صنایع غذایی در شازند با ۱۲۰ درصد ظرفیت فعالیت می‌کند.

تولید بیش از ظرفیت کارخانه تولید محصولات غذایی در شازندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،با فعالیت کارخانه صنایع غذایی و رونق تولید در شهرک صنعتی شهید بابایی شهرستان شازند ضمن ایجاد اشتغال برای ۶۰ نفر از جوانان منطقه نیمی از نیاز کشور در صنعت غذایی تولید سس نیز تامین شده است.

غلامی مدیر این کارخانه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، گفت: ظرفیت تولیدی این کارخانه ۲ هزارو ۵۰۰ تن است که در حال حاضر با ۳ هزار تن یعنی بیشتر از ظرفیت اسمی مشغول به فعالیت است.

غلامی افزود: تا قبل از چرخش چرخ‌های این کارخانه به عنوان یک واحد تولیدی چیبس فعال بود که پس از چندی دوباره با اندیشه نو آغاز به کار کرد.

او اضافه کرد: با راه اندازی تولیدات جدید و دستگاه‌های جدید در این کارخانه کارگرانی که به دلیل نبود شغل مجبور بودند به عسلویه و استان‌های همجوار مهاجرت کنند دوباره به شهر و دیار خود بازگشتند.

مدیر کارخانه با اشاره به اینکه تولیدات این کارخانه در ۳ کارخانه پایین دستی هم مصرف می‌شود گفت: با توجه به افزایش کیفیت محصولات تولیدات نظیر سس مایونز، کچاب و فرانسوی به بازار‌های داخلی هم فرستاده شد که با استقبال مصرف کننده گان ایرانی مواجه شده است.

او کمبود آب، قطعی برق و مشکلات زیر ساختی شهرک صنعتی شهید بابایی را از مشکلات پیش روی تولید دانست.

در ۳۴ ناحیه و شهرک صنعتی استان مرکزی بیش از ۳ هزار واحد صنعتی کوچک و متوسط فعال است که در آن بیش از ۳۰ هزار کارگر اشتغال دارند.

انتهای پیام / ج

یک شرکت تولید صنایع غذایی در شازند با ۱۲۰ درصد ظرفیت فعالیت می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.