مپنا ۱۰ روز دیگر نظر نهایی خود را برای پذیرفتن مدیریت آذرآب اعلام می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سید علی آقازاده استاندار مرکزی گفت:در نشست مشترک دیروز با مدیرعامل شرکت مپنا و مدیرعامل بانک کشاورزی در تهران مقرر شد شرکت مپنا تا ۱۰ روز آینده ارزیابی و بررسی‌های لازم را انجام دهد و نظر نهایی خود را برای پذیرفتن مدیریت شرکت آذرآب اعلام کند.

آقازاده افزود: مقرر شد در این مدت تیمی متشکل از معاون اقتصادی استانداری مرکزی، معاون بانک کشاورزی کشور و معاون شرکت مپنا تمامی مسائل مرتبط با آذرآب را از جمله مسائل مالی، بدهی‌ها، امور مالیاتی، طلب‌های شرکت و ظرفیت‌های موجود را بررسی کنند.

او ابراز امیدواری کرد: با توجه به ظرفیت‌های شرکت آذرآب در حوزه تولید پس از بررسی همه مسائل، شرکت مپنا این مسئولیت را بپذیرد تا وضعیت مدیریت و مالکیت شرکت آذرآب اراک تعیین تکلیف شود.

مدیریت قوی شرکت آذرآب کامل‌کننده صنایع بزرگ

استاندار مرکزی با ابراز تاسف از اینکه شرکت آذرآب در سال‌های اخیر مدیریت قوی نداشته است اضافه کرد: مدیریت قوی شرکت آذرآب کامل‌کننده صنعت نیروگاهی، بویلرسازی، صنایع پتروشیمی و پالایشگاهی کشور باشد خواهد بود.

مدیرعامل جدید هپکو برنامه‌های خوبی را مدنظر دارد

او در خصوص هپکو هم گفت: مدیرعامل جدید هپکو برنامه‌های خوبی را مدنظر دارد و اگر مپنا پس از زمان ۱۰ روزه واگذاری را قبول کند و موضوع واگذاری آذرآب حل شود موضوع هپکو با جدیت بیشتر دنبال خواهد شد.

واگن پارس اراک قطعا به شرکت مپنا واگذار می‌شود

آقازاده ادامه داد: شرکت واگن پارس اراک قطعا به شرکت مپنا واگذار می‌شود و مدیرعامل این شرکت گفته که به محض اینکه مسائل حقوقی و قانونی حل شود، مپنا آمادگی تحویل گرفتن واگن پارس را دارد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.