استاندار مرکزی در نشست خبری از بهره‌برداری از ۷۵۱ طرح استان مرکزی در هفته دولت خبر داد.

بهره‌برداری از ۷۵۱ طرح استان مرکزی در هفته دولتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سید علی آقازاده، استاندار مرکزی در نشست خبری که به منظور تشریح برنامه‌های هفته دولت در استان مرکزی برگزار شد گفت: از افتتاح و بهره‌برداری ۷۵۱ طرح با صرف اعتبار ۱۹۴۱ میلیارد تومان هفته دولت در استان خبرداد.

آقازاده با بیان اینکه با بهره‌برداری از این طرح‌ها بیش از ۷ هزار فرصت شغلی جدید ایجاد می‌شود اضافه کرد: در این هفته عملیات اجرایی ۶۰ طرح نیز آغاز می‌شود.

حقوق یک ماه از معوقات کارگران هپکو و آذرآب پرداخت می‌شود

سید علی آقازاده استاندار مرکزی همچنین  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: مدیریت استان مرکزی سعی دارد ظرف دو هفته آینده حقوق خرداد کارگران آذرآب را پرداخت کند و همچنین مقرر شد ظرف دو هفته آینده حقوق یک ماه کارگران هپکو هم پرداخت شود.

آقازاده با بیان اینکه حقوق معوقه سه ماه کارگران آذر آب ناشی از سوءمدیریت این کارخانه است افزود: ۳۲ درصد از سهام شرکت آذرآب متعلق به بانک کشاورزی و این بانک هیچ گونه پاسخی در این خصوص ارائه نمی‌دهد.

او ادامه داد: تعدادی از اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل آذر آب استعفا داده و هیئت مدیره جدید تلاش دارد از طریق وصول مطالبات حقوق معوقه سه ماهه کارگران را پرداخت کند.

آقا زاده همچنین با اشاره به حقوق معوق دو ماهه کارگران هپکو گفت: این مشکل از عدم تعهد برخی از دستگاه‌های دولتی برای خرید ماشین آلات سنگین راهداری و معدنی ناشی می‌شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.