مدیر زندان مرکزی کرمان در شب شعر باموضوع عاشورا و ۷۲یار خورشید باحضور مددجویان گفت:شب شعر را تشویق و ترغیب سایر مددجویان و مهیا کردن شرایط مناسب برای ارتقاء شعر و ادبیات در بین علاقه‌مندان دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، غلامرضا روشان، مدیر زندان مرکزی کرمان گفت: شعر اصیل‌ترین و شناخته شده‌ ترین هنر ایرانیان است و این آیین دارای سابقه و پیشینه طولانی است.

او افزود:ایجاد زمینه مناسب فرهنگی و ادبی برای بهره مندی علاقه‌مندان شعر و ادبیات در زندان، تأثیر شایانی در اصلاح و تربیت مددجویان طی دوران محکومیت دارد.

روشان تصریح کرد: برخی مددجویان از استعداد بالایی در حوزه شعر برخوردار هستند که شناسایی و کمک در شکوفایی استعداد‌های آنان سبب ایجاد انگیزه، تقویت روحیه و مثبت اندیشی می‌گردد.

مدیر زندان مرکزی کرمان تصریح کرد: ایجاد فضای فرهنگی سبب آموزش هنجارها، اخلاق مداری و علم شده که انتقال این فرایند‌ها به مددجویان سبب رشد فکری آنان در زمینه‌های مختلف و در تغییر رفتار آنان تاثیر گذار است.

شب شعر و محفل شعرا با موضوع عاشورا و ۷۲ یار خورشید در زندان با حضور حجت الاسلام نیک نام رئیس اداره فرهنگی و تربیتی اداره کل، روشان مدیر زندان مرکزی، و تعداد قابل توجهی مددجوی علاقه‌مند به شعر برگزار شد.
انتهای پیام/ی

شب شعری در زندان مرکزی کرمان

برچسب ها: شعر ، سازمان زندان ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار