رئیس آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری جشن آغاز مدارس در روستا‌های زیلایی گفت: لوازم آموزشی دانش‌آموزان مناطق عشایری تهیه شده است.

تهیه لوازم آموزشی ۳۶۰۰ دانش‌آموز مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،اسماعیل رضایی‌نیک،رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد،در نشست صبح امروز شورای اداری بویراحمد گفت: لوازم آموزشی ۳ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز عشایری خریداری شده است.

رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: جشن بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید در روستا‌های زیلایی و بردپهن زیلایی برگزار می‌شود.

در ادامه علی حسن‌زاده با اشاره به هفته بازگشایی مدارس گفت: ۴ هزار و ۳۰۰ فرهنگی شهرستان بویراحمد سازماندهی شدند.

رئیس آموزش و پرورش بویراحمد با اشاره به اجرای پروژه مهر از ۱۵ تیر تا ۱۵ مهرماه گفت: سال جاری تحصیلی جاری ۶۱ هزار دانش‌آموز به غیر از پیش‌دبستانی‌ها سال تحصیلی خود را آغاز می‌کنند.

او با بیان اینکه امسال ۳ هزار دانش‌آموز جدید به دانش‌آموزان شهرستان بویراحمد اضافه شدند، گفت: با کمبود ۲۱۰ معلم برای سال تحصیلی جدید مواجه هستیم که ۱۷۰ معلم برای مدارس تامین شده است.

رئیس آموزش و  پرورش بویراحمد در ادامه گفت: سال تحصیلی گذشته با کمبود دو هزار تجهیزات اموزشی مواجه بودیم که برای امسال این مشکل را نخواهیم داشت.

انتهای پیام/پ

تهیه لوازم آموزشی ۳۶۰۰ دانش‌آموز مناطق عشایری 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.