عضو شورای شهر تهران گفت: برخی واحد‌های شهرداری از واریز کامل درآمد خود به حساب خزانه مورد تأیید شورا خودداری کرده‌اند.

درآمد‌های شهرداری سر از حساب‌هایی غیر از خزانه شهرداری درآوردبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود که در صد و شصت و ششمین جلسه شورای شهر ایراد کرد، گفت: مهم‌ترین انتظار اعضای شورا از شهردار و مدیریان شهرداری رعایت قانون و اجرای مصوبات شورا است تا با رعایت آن‌ها زمینه اداره هر چه بهتر شهر را فراهم کنند.

عضو شورای شهر تهران گفت: تمام واحدها، مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری موظف‌اند کلیه منابع درآمدی خود را به طور مستقیم و در چارچوب قوانین و مقررات و با رعایت مقررات آیین نامه مالی و معاملاتی روابط شهرسازی و طرح‌های تفضیلی تهران وصول و صرفاً به حساب‌های درآمدی خزانه شهرداری واریز نمایند.

او تصریح کرد: با کمال تأسف برخلاف تأکیدات قانونی شورا برخی واحد‌های شهرداری از واریز کامل درآمد خود به حساب خزانه مورد تأیید شورای شهر خودداری نموده و بعضاً مبالغ درآمدی را در حسابی به جز حساب‌های مورد تأیید شورا واریز می‌کنند.


بیشتر بخوانید: تذکر فراهانی به شهردار تهران برای تأخیر در ارائه برنامه سوم


فراهانی در پایان ابراز امیدواری کرد: با اقدام به موقع حناچی شهردار تهران شاهد صیانت از منابع درآمدی شهرداری و ارتقاء سطح انضباط مالی باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار