هم اکنون ۱۸ مهد کودک در بروجرد تحت نظارت اداره بهزیستی این شهرستان فعالیت می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، کرم رضا پیردایه رئیس اداره بهزیستی بروجرد گفت: در مجموع حدود یک هزار و ۳۰۰ کودک از ۶ ماه تا ۶ سال تحت پوشش این ۱۸ مهد کودک تحت نظارت بهزیستی بروجرد قرار دارند.

کرم رضا پیردایه افزود: هم اکنون ۱۰ مهد کودک شهری و هشت روستا مهد در شهرستان بروجرد فعال هستند و برای سال جاری نیز تعداد پنج مهد کودک شامل سه مهد کودک روستایی و یک مهد کودک شهری و همچنین یک مهدکودک در بخش اشترینان در دست ساخت هستند.

او یادآور شد: متقاضیان راه اندازی مهد کودک با مراجعه به بهزیستی و طی کردن مراحل اداری و قانونی و گذراندن دوره های کوتاه مدت ویژه مدیران و مربیان می توانند مجوز مهد کودک بگیرند.

رئیس اداره بهزیستی بروجرد بیان کرد: پذیرش برای صدور مجوز مهد کودک در بروجرد نامحدود است و کسانی که فارغ التحصیل رشته های علوم اجتماعی و روانشناسی و علوم تربیتی هستند می تواند متقاضی برای گرفتن مجوز مهد کودک باشند.

پیردایه بیان کرد: تمامی مهدکودک های شهری در بروجرد، مجهز به دوربین مداربسته هستند اما در مورد مهدهای روستایی سخت گیری های کمتری اعمال می شود.

او اضافه کرد: تمامی مربیان مهد کودک ها دارای مدرک تحصیلی مرتبط با کودک اعم از کودک یاری، روانشناسی و علوم تربیتی در سطح کاردانی، کارشناسی و بعضی کارشناسی ارشد هستند که تحت آموزش های لازم قرار می گیرند.

انتهای پیام/د

۱۸ مهدکودک تحت نظارت بهزیستی در بروجرد فعالیت می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.